در لیست اعضای تیم فوتبال استقلال درفصل جاری،نام بازیکنی به چشم می خورد که رقم دریافتی اش کمی بیش از 2 میلیارد تومان بوده است، آن هم در شرایطی که این ملی پوش قسمت عمده ای از مطالبات مالی اش را دریافت کرده است!
کد خبر: ۶۶۱۶۱۳
بازیکن 2 میلیاردی در تیم فوتبال استقلال

به گزارش جام جم ورزشی، پس از انتشار رقم قرارداد بازیکنان و مربیان پرسپولیس تهران که سر و صدا زیادی به پا کرد و بازخوردهای بسیاری در جامعه ورزش داشت، حالا خیلی ها منتظر هستند تا ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران نیز منتشر شود.
این در شرایطی است که حسن زمانی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در تازه ترین صحبت های خود ضمن بیان رقم قرارداد برخی از بازیکنان این تیم در لیگ 92-91 اعلام کرده است: "لیست هزینه های استقلال در لیگ امسال منتشر نشده اما دستگاه های نظارتی می‌توانند به باشگاه مراجعه کنند و هر اطلاعاتی که بخواهند در اختیارشان قرار دهیم."
صحبت های زمانی نشان دهنده آن است که تا به امروز ریز قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران رسانه ای نشده اما خبرهای دریافتی خبرنگار جام جم ورزشی حکایت از آن دارد که در لیست اعضای تیم فوتبال استقلال در فصل جاری، نام بازیکنی به چشم می خورد که رقم دریافتی اش کمی بیش از 2 میلیارد تومان بوده است!
این بازیکن که اتفاقا از ملی پوشان استقلال به حساب می آید، قسمت عمده ای از مطالبات مالی اش را نیز دریافت کرده است.
همین لیست باشگاه استقلال تهران نشان می دهد که چند بازیکن دیگر این تیم - که فقط یکی از آنها ملی پوش نیست- رقمی بالاتر از یک میلیارد تومان را دریافت کرده اند.
امیر قلعه نویی سرمربی استقلال تهران نیز با رقم یک میلیارد و دویست میلیون تومان، قرارداد خود را با علی فتح الله زاده خویی به امضاء رسانده است.
نگاه اجمالی به لیست استقلال نشان می دهد که رقم های دریافتی برخی از بازیکنان این تیم بالاتر از تیم رقیبش یعنی پرسپولیس تهران است. اگر در لیست پرسپولیس تنها علی دایی، سید جلال حسینی، محسن بنگر و محمد نوری میلیاردی ها این باشگاه به حساب می آیند، در استقلال تعداد این افراد بیشتر از پرسپولیس است.
لازم به یادآوری است که وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده ریز رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان استقلال تهران نیز انتشار خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
مهیمن
United Arab Emirates
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
سوال:
این مبالغ سنگین بطور مستقیم از بیت المال پرداخت می شود آیا در منطق اسلام این كار رواست یا خیر؟
مقصودلو
United States
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
باز بگویید مرگ بر انگلیس ، این بی شرف هر تخمی در دنیا كاشت ، فلسطین را از بین برد ، بیتلها ، هیپیگری ،بهاییت،همجنس بازی ، كشیدن یك ساعت بجلو ( چرادر كشور ماهم فكرمیكنند صفرجویی انرژی است ؟) ، در ایران قانونی گذراند كه هر تاجر 5% مالیات دهد (آنراهم نمیدهد) هر فنی 35% (لطف نمایندگان این قانون هنوز فعال است و از فنی های بدبخت میگیرند) ولی هیچیك فوتبال نشد ، البته چون مسئولین هم در این ... شریك هستند كسی علاقه به تحصیل ندارد باید دنبال فوتبال رفت و این هدف انگلیسیها بود ، همیشه كه دستشان را زیر ادرار گاو در هند نمیگیرند چون انرا همه فهمیدند ولی فوتبال بهترین بود ، شما یكبار بروید در كارخانجات مهندسین فنی انچه را بد در دنیا هست بخود میگویند كه چرا تحصیل كردند ، درامد یك دیپلمه كه كار تداركات یك كارخانه را انجام میدهد 3 برابر یك مهندس فنی است !!! قبول ندارید بیایید تا نشان دهم !!! حال ملت میخواهد یك شبه صنعت آلمان را داشته باشد
رضا
United States
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
از جیب مردم چه دستمزدهای كلانی پرداخت می كنند!!! این ولخرجی ها با كجای اسلام تطابق دارد؟؟ پولهایی كه با آن می شود بسیاری از جوانان را از اعتیاد نجات داد. بسیاری از معتادان را از نابودی. می شود از بروز بسیاری از طلاق ها جلوگیری كرد و... به شدت متاسفم...
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
خیلی جالبه .خیلی از بازیكنان اعلام میكنند حتی پول آجیل و میوه شب عید را هم ندارن بپردازند.فكر كنم برای كل ایرانیان می خواهند آجیل بخرن!چرا برای ثبت نام نكردن یارانه كه فقط 45000 تومان هم بیشتر نیست این همه تبلیغ میكنن ولی برای این پول های میلیاردی بیت المال كسی حرفی نمی زنه؟؟؟؟
صمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
تو ای خبرنگار مغرض وحسود وپرسپولیسی تا چشمت در بیاد حسود ومغرض
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
متاسفم.كاش این هزینه ها در راه فرهنگ و هنر و تعالی آنها هم صرف می شد.بنده به عنوان یك ایرانی راضی نیستم از حق من برداشت كنند و به این بازیكنانی كه هیچ سودی برای كشور ندارند،هزینه كنند.
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
پولی كه به این بازیكنان داده می شود سالیانه می تواند چند هزار بیكار را مشغول بكار كند. اما فقط این اقایون انگشت شمار این پول را می گیرند
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
حتما از یارانه هم انصراف نداده
جیگر از تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
خانه ازپای بست ویران است.چندساله یه گروه از آدمهای با وجدان سعی میكنن به هرطریقی به همه بفهمونن كه دردنیای كثیف فوتبال ما ،چه مسائلی درجریانه.حتی چند بار هم ازطریق برنامه پربیننده 90سعی كردن نور چراغ قوه رو برروی حیات خلوت تاریك اونا بندازن ولی مافیای فوتبال انقدرقدرت دارن وانقدر درهرقشر وصنفی مهره اجیر كرده دارن كه قول میدم تا 10 سال دیگه هم هیچ اتفاقی براشون نیوفته وسال به سال درآمدهاشون بیشتروبیشتر بشه.یادم اومد كه یه مدیر عامل خیلی متعصب!!! یه زمانی میگفت به عشق تیمش ماشین ماكسیما وخونه اش روفروخته وازچكهای شخصیش خرج تیم روداده.اون زمان نگران بنده خداشدم كه چطوری میخواد به زندگیش ادامه بده!!!اون مدیر عامله سالهای سال داره جون میكنه ودائم ماشینها وخونه هاشو میفروشه وچكهای شخصیش روخرج میكنه تاتیمش سربلندباشه و.....(اسم این بنده خدا حضرت سلیمان نیستا.ایشون بیشتر ازحضرت سلیمان وقارون گنج ومال ومنال داره وهمینطور فرت وفرت برا سربلندی تیمش خرج میكنه وهیچوقت هم بااستعفاش موافقت نمیشه!!!راستی كسی میدونه قضیه مدارك ومستندات كمپ ناصر حجازی به كجا رسید؟؟آخه این بنده خدا ادعای مالكیت اون راداشت.یادتون كه نرفته؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
واقعا واسه این دولت متاسفم اگه بجای قطع یارانه مردم از هر فوتبالیستی ۱۰۰میلبون كم میكردن ما مشكل نداشتیم خوبه حالا فوتبالم بازی نمی كنن اگه فوتبال بلد بودن چقدر میخواستن

نیازمندی ها