خطیب نمازجمعه تهران در ادامه با اشاره به ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی گفت: بر اساس اعلام دولت هر کسی که خواست می تواند ثبت نام کند اما کسانی که استغناء دارند انصراف دهند.در واقع این موضوع به بیت المال مربوط می شودو‌ بیت المال باید صرف مصالح کشور ، بهداشت‌، تولید ، اشتغال و کارهای مهم کشوری شود.
کد خبر: ۶۶۱۵۵۰
افراد متمکن ازدریافت یارانه انصراف دهند

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه تهران افزود‌: کسانی که می بینند می توانند زندگیشان را اداره کنند از دریافت یارانه ها انصراف دهند و بگذارند برای کارهای مهم کشور سرمایه شود.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا علیه ایران گفت: این قطعنامه یک سلسله حرفهای باطلی است که در حقیقت یک واقعیت دارد و آن دشمنی با فرهنگ اسلام و ایران است.

وقتی می بینند این ملت با این فرهنگ اگر جلو برود در دنیا خیلی طرفدار پیدا می کند هر روز موضوعی را مثل حقوق بشر علیه آن علم می کنند.

وی گفت: هر کس این قطعنامه را بخواند می بیند که امضاء کنندگان آن جز آدم های بی بند و بار و بی توجه به ارزشهای انسانی نیستند که خوی استکباری ، استعماری و استثماری دارند، لذا این قطعنامه قابل طرح و ارزش نیست.

خطیب جمعه این هفته تهران به نامگذاری سال 1393 اشاره کرد و گفت: فرهنگ یعنی ادب، دانش و علم بنابر این فرهنگ اساس همه امور از جمله اقتصاد است.

آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به اینکه ایرانیان فرهنگ غنی و تمدنی باستانی دارند، افزود: اکنون هوش و تمدن ایرانی زبانزد دنیاست و بر اساس تاریخ، تمدن ایرانی دومین تمدن در دنیا به شمار می رود.

وی گفت: زمانی که اسلام آمد، ملت ایران از همان زمان به اسلام روی آوردند و در زمان خلافت امام علی ‌(ع) تشیع ریشه دار شد.

آیت الله امامی کاشانی افزود: ایران از نظر فرهنگ و استعداد همواره می خواهد به سمت کمال حرکت کند.

وی به روز ارتش اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدا بر لزوم تقویت ارتش تاکید کردند و جلوه های آن را به خوبی می توان در جنگ تحمیلی و فداکاری های رزمندگان نظاره کرد.

آیت الله امامی کاشانی افزود: شهید صیاد شیرازی یکی از همین افرادی است که جان خود را برای میهن داد.

امام جمعه موقت تهران همچنین به موضوع فناوری انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت: این فناوری ملت و جمهوری اسلامی ایران را ارتقا داد هر چند که دشمن نمی خواهد کشورمان پیشرفت کند.

آیت الله امامی کاشانی افزود: فناوری هسته ای حق ملت است و هیچ گاه نمی توان از این حق به خاطر اینکه دشمنان مخالف قدرت گرفتن ایرانیان هستند، گذشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها