سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها با اشاره به شرایط ثبت نام خانوارهای جدید برای دریافت یارانه نقدی گفت:در این 10 روز ثبت نام، فضایی برای جداسازی اطلاعات اعضای خانوار از خانوار اصلی نداریم،این خانوارها در قالب خانوار قبلی خود همچنان باید ثبت نام کنند. بعد از این 10 روز به آنها فرصت داده می شود که جداسازی اعضای خانوار را انجام دهند.
کد خبر: ۶۶۱۵۰۸
شرایط ثبت نام خانوارهای جدید برای دریافت یارانه نقدی

نرگس نجفی با اعلام اینکه 6 درگاه معرفی شده برای ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی از جمله پلیس + 10، مراکز کمیته امداد، پیشخوان دولت و سایر مراکز در روز جمعه و ایام تعطیل به صورت شبانه روزی باز و آماده ثبت نام است، گفت: مردم هیچگونه دغدغه و نگرانی از این بابت نداشته باشند.

وی در مورد خرید وفروش کاغذ فرم های ثبت نام یارانه گفت: متأسفانه این موضوع به ما هم گزارش شده که فرم های کاغذی به قیمت های بالا ممکن است خرید و فروش شود. بر این اساس به مردم توصیه می کنم که با توجه به اینکه ثبت نام در این مرحله صرفاً اینترنتی است و اگر بعضی ها فرم کاغذی به فروش می رسانند، فرم های کاغذی مد نظر ما نیست.

مدیر دفتر امور بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها ادامه داد: افراد در مهلت مقرر ثبت نام کنند و مردم از اینکه کافی نت مربوطه اطلاعات را به صورت نهایی ثبت کرده باشد، اطمینان حاصل نمایند، درغیر اینصورت مسئولیت بر عهده افراد و کافی نت مربوطه است.

وی در مورد هزینه های مردم شامل اقساط و بدهی ها در فرم های ثبت نام عنوان کرد: مردم از این بابت که هزینه های آنها مدنظر دولت است، نگران نباشند، در این مرحله از ثبت نام اطلاعات مربوط به درآمد خانوار، دارا بودن ملک مسکونی را دریافت می کنیم اما سایر اطلاعات در پایگاه های اطلاعاتی تجمیع شده در سازمان هدفمندی یارانه ها موجود است و هزینه های خانوار را لحاظ می کنیم.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها تصرح کرد: 24 پایگاه اطلاعاتی داریم که در دو تا سه سال اخیر از دستگاه های مربوط جمع آوری کردیم و با استفاده از این پایگاه های اطلاعاتی، عملیات راستی آزمایی را روی اطلاعات ثبت شده انجام می دهیم.

وی در مورد ورود اطلاعات اشتباه به سامانه توسط افراد به صورت سهوی گفت: اطلاعاتی که در سایت رفاهی از مردم درخواست شده ساده است و دلیلی برای بروز اشتباه وجود ندارد. اولین اطلاعات کد ملی است که اگر کد ملی سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل اشتباه وارد شود پیغام خطا داده می شود و سامانه این کد ملی را نمی پذیرد.

نجفی اضافه کرد: اطلاعات دیگری مانند اینکه ملک مسکونی از خود دارند یا خیر که با علامت زدن ساده است و دوم اینکه در حدود درآمدشان علامت بزنند که کدامیک از سطح درآمدی را دارند. همچنین توصیه می کنیم که مردم تا جایی که ممکن است فرم را با آرامش پر کنند تا اشتباهی رخ ندهد. اما اگر سهواً اشتباهی رخ داد و در این 10 روز فرصتی برای اصلاح نیست اما در مراحل بعدی قابل اصلاح خواهد بود.

وی در مورد زوج های جوانی که می خواهند مستقل ثبت نام کنند، اظهارداشت: در این 10 روز ثبت نام، فضایی برای جداسازی اطلاعات اعضای خانوار از خانوار اصلی نداریم. آن دسته از خانوارهایی که به خاطر تغییرات ناشی از 4 واقعه حیاتی اعم از تولد، ازدواج، فوت و طلاق، اطلاعات خود را تا 22 اسفند در سامانه رفاهی و مرکز آمار از طریق پلیس 10+ درج کردند می توانند در قالب خانوار جدید ثبت نام خود را به عمل آورند.

مدیر دفتر امور بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها ادامه داد: اما اگر این اطلاعات تا 22 اسفند در سامانه ها درج نشده باشد اکنون این خانوارها در قالب خانوار قبلی خود همچنان باید ثبت نام کنند. بعد از این 10 روز به آنها فرصت داده می شود که جداسازی اعضای خانوار را انجام دهند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر این امکان که فردی بخواهد به صورت مستقل ثبت نام کند و در زمره خانواده اصلی نباشد، وجود ندارد، گفت: تنها آن دسته از سرپرستان خانوار می توانند مراجعه کنند که یارانه اسفند سال گذشته و فروردین امسال را با آن عنوان سرپرست دریافت کرده اند یعنی در این مرحله، سرپرست جدید ثبت نام نمی کنیم.

وی با ذکر این مطلب که سامانه به نحوی طراحی شده که با حداقل سواد اینترنتی هم ثبت نام امکانپذیر باشد و اطلاعات پیچیده ای از افراد درخواست نشده است، افزود: شماره ملی، شماره حساب یارانه، درآمد و اینکه ملک مسکونی دارند یا خیر، را بنویسند، اطلاعات خارق العاده ای از مردم نخواستیم که مشکلات خاصی پیش بیاید.

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها خاطرنشان کرد: اما به هر حال در سامانه برای پرسش های متداول که ممکن است پیش بیاید بخشی را در نظر گرفتیم با عنوان «پرسش های متداول» که مردم اگر سؤالی داشتند می توانند به آن قسمت مراجعه و پاسخ پرسش خود را پیدا کنند.

وی افزود: احیاناً اگر هم در آن بخش نتوانستند به پاسخ پرسش خود برسند، استانداری ها در ارتباط مستمر با سازمان هدفمندی یارانه ها هستند و به طور مستمر مشکلاتی که در هر نقطه از کشور برای مردم پیش می آید از طریق سازمان هدفمندی و استانداری های مربوط رفع می شود. فعلاً شماره تلفنی نداریم.

وی در پاسخ به این مطلب که برخی از افراد که رقم سمت راست شماره ملی آنها صفر بوده است به دلیل مشکلاتی که برای سایت ایجاد شد، در روز اول ثبت نام نتوانستند اقدام کنند، آیا این امر به منزله انصراف است، گفت: وضعیتی که روز اول به وجود آمد به دلیل حجم بالای مراجعه غیرضروری دو ساعت اولیه روز بود و سامانه را با ترافیک بالا مواجه کرد، توصیه ما به مردم این است تا حدی که ممکن است از مراجعه غیرضرور به سامانه خودداری کنند تا فضا برای هموطنانی که موعد ثبت نامشان است، باز باشد.

به گفته نجفی مردم مطمئن باشد که اگر در موعد مقرر نتوانستند ثبت نام کنند روز 30 و 31 فروردین را برای افراد جا مانده در نظر گرفتیم. به هر حال دولت هیچ بنایی بر این ندارد که خانوارهای متقاضی دریافت یارانه، به دلیل محدودیت زمانی و کندی سامانه، از ثبت نام و دریافت یارانه جا بمانند بلکه دولت شرایطی را در نظر می گیرد تا این خانوارها با آرامش کامل ثبت نام کنند.

وی در مورد عدم ثبت کامل اطلاعات افراد گفت: اگر سامانه این پیغام را داده است که ثبت نام شما با موفقیت انجام شد و کد پیگیری پیامک می شود، مردم مطمئن باشند که ثبت نام نهایی شده است، هر چند پیامک همان لحظه برایشان ارسال نشود.

وی در مورد مشکل پیامک ها هم گفت: مشکل اپراتوری برای ارسال پیامک داشتیم که در دست بررسی است و پیامک کد به زودی برای افراد ارسال می شود. اگر پیام خطا در میانه راه داده می شود، ثبت نام انجام نشده است و افراد باید دوباره در مقاطع زمانی بعدی مراجعه و ثبت نام کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۴ انتشار یافته: ۶۰
پویا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۰
با سلام بنده در روز اول ثبت نام اقدام به ثبت نام كردم. در پایان ورود اطلاعات و زدن تأیید نهایی سیستم پیام مجددآ وارد شوید را نشان داد. در اقدام بعدی برای ثبت نام با پیغام شما قبلاً ثبت نام كرده اید. تعداد خانوار 6 نفر مواجه شدم. الان معلوم نیست كه آیا اطلاعات ثبت شده یا نه. چون نه تأیید نهایی صورت گرفته و نه پیامكی ارسال شده. لطفاً محض رضای خدا راهنمایی بفرمایید.
اردستانی
United States
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
۰
۱
سلام، پدرم مرا ثبت نام نكرد! بله درست شنیدید، ما خانواده 4 نفری هستیم كه من پسر خانواده هستم.پدرم كارگر فصلی است كه حالا توان كار ندارد.او بدون اطلاع من برای ثبت نام یارانه رفته و هنگام درج اطلاعات به كاربر مربوطه میگه ما 3 نفریم!!!! بخاطر اینكه از عدم پرداخت یارانه ترس داشت فكر می كرد اگه منم كه كارگر شركتی ام جزء خانوار خود بیاورد دیگر به ما یارانه تعلق نخواهد گرفت!!!!!!!!!!!!! هرچند كه مطمئنم این مطلب را در جام جم نمی گذارید ولی ببین برای ما چه اتفاقی افتاده كه پدر فرزندش را فراموش می كند.اینقدر مردم به این یارانه احتیاج دارند.من كارگر شركتی با حقوقذ 60 الی 750 هزار تومان هستم كه به تازگی عقد كردم.آیا بهتر نیست با این شرایط به جدایی و طلاق فكر كنم؟ لابد می پرسید چرا؟ چون الان در حال تدارك برای تهیه مقدمات ازدواجم هستم خونه تو حومه تهران رهن میدن 15 الی 20 میلیون تومان. مراسم عروسی هم با تالار و ... میشه 10 میلیون تومان(لباس برای زوجین، سرویس مثلا طلا، گل زدن ماشین و ...)، 6 ماه پیش توی سایت بانك مركزی ثبت نام كردم و هنوز تعیین شعبه نشدم برای وام ازدواج.حالا به نظر شما بهتر نیست با عقد و قبل از عروسی زنم رو طلاق بدم؟؟؟؟؟ باز هم بفرمایید: كه جمعیت كمه و باید جوانان را به ازدواج تشویق كرد!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
با سلام من در روز دوم ثبت نام نموده ام ام بعد از گذشت بیشتر از بیست و چهار ساعت هنوز ییامك حاوی شمارهی رمز به موبایلم ارسال نشده/در صحیح وارد كردن شماره ی موبایلم هم شكی ندارم/حالا چطور میتوانم پیگیری كنم تا از كد رمزم مطلع شوم/باتشكر
مهری
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
سلام.من عقد هستم ولی سر پرست خانوار پدرم هستند. روز بیستم ك پدرم را ثبت نام كردم اسم خودم را وارد نكردم ك در غالب خانوار جدید ثبت نام كنم.ولی از قرار معلوم خانوار جدید ثبت نام نمیشود . قصد من انصراف نبوده. من چكار كنم ؟
احد حسین پور اصل
United States
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۲
سلام لطفأ جدول ثبت نام تمام شماره های سمت راست را كه در چه روز و تاریخهایی ثبت نام خواهند شد را بفرمایید , ممنون
حجت
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
با سلام منظور از میانگین در آمد اعضاء خانوار را توضیح دهید
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
با سلام بنده در رو اول ثبت نام ودر قسمت فیلد تعداد اعضای خانواراشتباها كه تعداد اعضای خانوار دو نفر هست رو یك نفر زدم. واطلاعاتم رو ثبت كردم.و هنوز جواب درستی نگرفتم كه آیا برای این چنین اشتباهی زمان ویرایش هست یا نه ممنون میشم اگه راهنمایی كنید.
باتشكر
اورعی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
فرزند اینجانب ازدواج نموده و می خواهند در قالب خانوار جدید ثبت نام كنند،اما بدلیل عدم مراجعه به سایت رفاهی اكنون می خواهم در قالب خانوار خود كه بوده ایم ثبت نام نمایند و بعد از اینكه فرزندم به صورت خانوار جدید ثبت نام نمودند خود از دریافت یارانه انصراف دهم.آیا باید به همین طریق عمل نمایم ؟
مهرزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
باسلام.یارانه همسرمو از حساب پدرش جدا نكرده ام وحالا من فقط 2نفر یعنی خودم و پسرمو ثبت كردم ولی پدر ایشان به خیال اینكه یارانه همسرمو جدا كرده ام متاسفانه از تعداد خانوار خود كسر كرده اند.لطفا راهنمایی كنید چه كنیم كه یارانه همسرمو بگیرم.باتشكر وخسته نباشید.
مهسا نیكوفام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۰
با سلام متاسفانه من به دلیل اینكه فكر میكردم باید جزء خانوار جدید ثبت نام كنم در زیر مجموعه خانوار قدیم ثبت نام نكردم آیا زمانی برای اصلاح یا اضافه كردن به خانوار قدیم وجود دارد یا نه ؟
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۴
۰
۱
با سلام خسته نباشید من پدرم ثبت كردم اما پیامكی دریافت نكردم . حال ثبت شده یا نشده؟
فرزان پورقلی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
با سلام خسته نباشید سوال من اینه كه واسه دوستام ثبت نام كردم همان لحظه پیامك به آنها ارسال می شد یعنی امروز یك نفر ثبت نام كردم ولی پیامك دستش نرسیده آیا فرصت برای اصلاح می دهید ؟ چرا بعد ثبت نام پرینت نداره كه مطمئن باشه درست ثبت نام كرده باشه. با تشكر از شما
كاظم صادقپور حاجی 09111152629
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
۰
۰
بنده برای یكی از دوستان بجای سه نفر ، اطلاعات یك نفر را وارد كردم . آیا قابل بررسی خواهد بود یا نه و آیا اگر بررسی شد مبلغ دو نفر دیگر در ماه آینده در صورت تایید به حسابشان واریز خواهد شد یا نه ؟ با تشكر فراوان
ا
Germany
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
سلام برای ثبت نام كد ملی را نادرست میزنه چكار كنم, خواهشا یه نفر راهنمایم كنه
مجید
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
باسلام من خونه ندارم به اشتباه زدم بله چگونه تصحیحش كنم
سارا
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
سلام به اشتباه زدم مسكن دارم از دولت زمان ویرایشی را تعیین كند
محمود
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
تعداد خانوار من 5 نفر بوده كه كافی نت آنرا اشتباه 4 زده است و پیامكی هم آمده كه تعداد 4 نفر ثبت شده حالا باید چیكار كنم؟
محمد حسنی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
سلام.من شماره تلفن همراهمو اشتباه وارد كردم وكد شناسایی برای یك نفر دیگه ارسال شده خواهش میكنم بگین باید چكار كنم.خیلی ناراحتم .حالا چی میشه
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
سلام اولا جواب این بنده خداهایی رو كه مشكل دارن رو بنویسید بعدا من در روز بیست و ششم ثبت نام كردم و در اخر با موفقیت انجام شد و گفته بود به زودی كد برای شما ارسال میشود اما هیچ كدی برای گوشیم نیومد ایا من ثبت نام شده ام یا نه؟؟ اگر نه روز 30 و 31 میتوتنم اصلاح كنم یا نه اگه میشه رو صفحه بذارید تا افرادی كه همین مشكل رو دارن بدونن چیكار كنن
عسگر بداغی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
با سلام
سرپرست خانوار اینجانب بدون درج مشخصات بنده با نظر اینكه من بصورت جداگانه ثبت نام خواهم كرد اقدام به ثبت نام و تكمیل اطلاعات در سایت كرده است. تكلیف بنده چیست؟ لازم به ذكر است من به هیچ عنوان مایل به انصراف ار دریافت رایانه نمیباشم.
سعید نعمتی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
با عرض سلام. من اطلاعات خانوارمونو فرستادم وثبت شد. به اشتباه اطلاعات داداشمو كه ازدواج كرده ولی قبلا یارانش باما بود رو ثبت نكردم باید چه كاری انجام بدم كه اطلاعاتش در خانوارمون ثبت بشه.لطفا راهنمایی كنید.با تشكر
ابراهیمی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
من در تاریخ 18/11/92 خانوار خودم رو جدا كردم ولی تو دو مرحله واریز یارانه دریافت نكردم حالا چه شماره حسابی بدم برای واریز یارانه
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
باسلام من یك خانوارجدیدهستم كه یك ساله نامزدم حال برای ثبت نام یارانه نام خودوهمسرم رادرخانوارهای قبلی ثبت نكردم وسامانه اجازه ثبت نام به عنوان خانوارجدیدرانداد ایا پلیس+10مارابه عنوان خانوارجدیدثبت نام میكند ؟و تازمان مراجعه به پلیس+10یارانه ماقطع میشود؟منتظرجوابتان هستم باتشكر
سبزوار فرهادی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
با سلام
من برای ثبت نام یارانه اقدام كردم ولی پس از تایید نهایی هرچه منتظر شدم شناسه بر روی خطم اس ام اس نشد چگونه شناسه را دریافت كنم
فاطمه رفوگری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
۰
۰
سلام من یك ساله عقد كردم تكلیفه یارانه ی من چی میشه پدرم در تاریخ 22 ثبت نام كرد اما من و نه ؟؟؟
جلال
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
۰
۰
من و پدرم باهم یارانه میگرفتیم الان جدا شدیم امروز رفتم ثپت نام كنم گفتن یارانه ات سوختهالان تكلیف من خانواده ام چیست
حسن اكبری
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
۰
۰
سلام.من عقد هستم ولی سر پرست خانوار پدرم هستند. روز بیستم ك پدرم را ثبت نام كردم اسم خودم را وارد نكردم ك در غالب خانوار جدید ثبت نام كنم.ولی از قرار معلوم خانوار جدید ثبت نام نمیشود . قصد من انصراف نبوده. من چكار كنم ؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
۰
۰
من ازدواج كردم و فكر میكردم میتونم خودم و خانمم رو تحت تكفل خودم بگیرم.به این دلیل پدر خانمم كه روز ثبت نامش زودتر از من بود اسم خانمم رو وارد نكرد تا ما بطور جداگانه یارانه بگیریم.و الان خانمم از ثبت نام جا مانده.لطفا امكان ویرایش بزارید.تا اسم خانمم رو تحت خانواده خودش بزاریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
۰
۰
به دلیل ازدواج فكر میكردم خودم سرپرستم.حالا پدر خانمم اسم خانمم رو رو نزده و خانمم در لیست ثبت نام نیست.لطفا امكان ویرایش و اصلاحات در تعداد اعضای خانوار بزارید
رستمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
ما خانواده هفت نفره ای هستیم كه یك نفر از ما در ثبت نام از قلم افتاده برای ثبت نام مجدد ایشان چكار باید انجام داد
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
چرا جواب سوالهای مارا نمی دهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صمد شمسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
سلام
وقت بخیر
خانواده ای 4 نفره هستیم كه به صورت اشتباه 3 نفر رابرای ثبت یارانه وارد كرده ایم حال برای اضاف كردن نفر چهارم چه باید كرد؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم كه پاسخگو باشید
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
بجای 4 نفر 2 نفر ثبت شده است چكار كنم
فریناز
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
سلام من عقد هستم اطلاع نداشتم باید با خانوادم ثبت نام میكردم. حالا هم خودم و هم همسرم عضو خانوادمون ثبت نام نكردیم.
فكر میكردیم جز خانوار جدید جداگانه ثبت نام باید بكنیم. باید چیكار كرد؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
با سلام. اگر شماره تلفن اشتباه وارد شده باشه، میشه اصلاحش كرد؟ اگه نمیشه چه جوری باید كد ثبت نامم رو دریافت كنم؟
شیوا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
با سلام لطفا جواب سوالم رو بدین
آیا درسته كه درآمد خانوار باید تقسیم بر تعداد اعضای خانواده بشه؟یا درآمد سرپرست خانواده رو بنویسیم؟
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
سلام من اشتباهی كد پیگیری اس ام اس رو حذف كردم جایی هم یاداشت نكردم برای دریافت مجدد راهی هست؟
میلاد اقبالی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
۰
۰
با سلام و عرض ادب اینجانب هرچه كد ملی و دیگر مشخصات را پر می كنم این پیغام را در بالای صفحه به رنگ قرمز می نویسد......
تو رو خدا چه كنم؟؟؟؟؟
ممنون
نیكوفر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
سلام بنده یكسال ونیمه تقریباصاحب یه فرزندم كه برای ثبت نام یارانه دخترم نرفتم خود دولت یارانه شوبعد تولدش واریز میكردند ، ولی امسال برای ثبت نام هرچی كد ملی دخترمو زدم سیستم پاسخ اشتباه داد میگفت تعداد خانوار نادرست در صورتی كه بنده همون سه نفرو ثبت میكردم اخرش نا چار به ثبت دو نفر شدم ولی تكلیف این دخترم چی میشه قبلا كه یارانه اش واریز میشد من فكر كردم شاید خود دولت واریز كنه چون اون زمان بنده دو نفرثبت نام كرده بودم حالا این بچه بعدا به دنیا اومده ، بنده چیكار كنم ممنونم اگه پاسخ بدین
بهار وند
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
با سلام
بنده با توجه به اینكه جدیدا ازدواج كرده ام و اطلاعات كافی نداشتم متاسفانه از ثبت نام جا ماندم چون فكر می كردم كه باید به صورت جداگانه ثبت نام را انجام بدهم ولی همسرم با خانواده پدرش ثبت نام كرده لطفا راهنمایی كنید ممنون
بیژن
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
ثبت نام كردم یك نفر جا مانده بنویسم بعد هم پیامك هم برام نیامده چه بكنم
فرزانه طاهری پور
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
باسلام من و همسرم یكسال است كه ازدواج كرده ایم والان زیر مجموعه ی خانواده هستیم بابت دریافت یارانه به صورت مستقل چه تاریخی باید اقدام كنیم
سعید ك
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۱
۰
۰
بإسلام من اشتباهی بجای٢نفر١نفر وارد كردم چیكار باید بكنم راهنماییم كنید ممنون
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
با سلام احتراما به استحضار میرساند با توجه به اینكه بنده سرپرست خانوار میباشم و یارانه 4نفر را دریافت مینمودم ولی در زمان ثبت نام اشتباها 3 نفر ثبت نام شده است لذا از شما مقام محترم خواهشمندم بنده را راهنمایی بفرمائید.
یاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
سلام. من مطلقه هستم.و از خانواده جدا . ان ها تعداد خودشان را بدون من ثبت كرده اند. من مانده ام.پلیس+10 می گوید منتظر ویرایش باشم.قبلا كه شوهرم به من یارانه ام را نمی داد. به گمانم این سری هم جا خواهم ماند
گلصنم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
۰
۰
ایا اصلاحیه هست
م. عظیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
سلام
من سرپرست برادرم بودم و در ماه های آخر سال گذشته یارانه برادرم را جدا كردم و برای خودم و برادرم حساب جدید باز كردم حساب من در بانك ثبت شد اما حساب برادرم ثبت نشد تا روز های أعلام ثبت نام به بانك مراجعه كردم و شماره حساب را ثبت نمودم اما موفق به ثبت نام برای برادرم نشدم چكاار باید بكنیم
با تشكر
فاطمه میرزایی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
با سلام من ازدواج كردم اما تا كنون یارانه ام را از خانواده پدرم جدا نكردم .آنها روز اول ثبت نام كردند و من چون میخواستم به عنوان خانواده جدید با همسرم ثبت نام كنم دیگر با خانواده پدرم ثبت نام نكردم .اكنون متوجه شده ام كه نمیشود چون در پلیس+10 تا 22اسفند جدا نكردم و باید با خانواده پدرم ثبت نام میكردم و باید تغییرات بعدا اعمال شود و بعدا با همسرم به عنوان خانواده مستقل یارانه مان جدا شود. قصد من انصراف نبوده چگونه باید اسم خود را به خانواده پدرم اضافه كنم؟ زمان ویرایش اطلاعات چه زمانی است؟
م احمدی
United States
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
باسلام من وهمسرم اسفند ماه سال قبل ازدواج كردیم و تا قبل از آن اقدام به جداسازی یارانه خود نكردیم حال برثبت نام دوره دوم به علت عدم آگاهی از شرایط كامل ثبت نام همسرم اقدام به جداسازی اسم خود از خانوادهاش را كردند و در حال حاضر اسم ایشان نه در لیست خانواده خویش ونه به عنوان سرپرست ثبت نشده لطفا راهنمایی بفرمایید ایشان باید چه كاری انجام دهند برا ثیت نهم با توجه به اینكه امكان ویرایش هم در حال حاضر وجود ندارد
احمد دلاوری
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
۰
۰
من دارای دو فرزند هستم و یك خانواده 4 نفری هستیم كه قبلا نیز برای 4 نفر یارانه می گرفتم . جدیدا كه می خواستم ثبت نام كنم كد ملی دخترم را می زدم ایراد می گرفت و پیغام میداد كه تعداد نفرات با لیست مغایرت دارم و مجبور شدم برای 3 نفر ثبت نام كنم . الان چه كار باید كنم تا بتوانم دخترم را نیز ثبت نام كنم . لطفا راهنمائی كنید
یعقوب خرمای نسب
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
۰
۰
برای اضافه كردن نوزاد چیكار كنیم
رمضان مهرپناه
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
۰
۰
با سلام و احترام
اینجانب رمضان مهرپناه در تاریخ 15/1/93خداوند فرزندی به بنده داده از طریق ثبت احوال هم ثبت شده ولی متاسفانه از این تاریخ تا بحال هنوز یارانه ایشان واریز نشده چند مورد هم پیام دادیم ولی كس جوابی به بنده نمی دهد بگوئید باید چه كار كنم و تاكی واریز نمی شود
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
۰
۰
با سلام
ما جزء دسته افراد تازه ازدواج كرده هستیم كه بخاطر اینكه جدا ثبت نام كنیم اسم ما جزء لیست خانواده وارد نشد. مشخص شد كه مرتكب اشتباه شدیم. پس از مدتی بالاخره دولت محترم از عشوه و ناز خود كم كرده و مردم را به جای ثبت نام اینترنتی پای فرمانداری ها كشاند كه دلیلش بماند حالا!!! الان هم كه دو ماه از مراجعه به فرمانداری و پر كردن فرم میگذره هنوز هیچ خبری نشده!!!!!!! ماشالا اطلاع رسانی هم كه در حد عهد .... . دولت یه فكری به حال خودش بكنه بدك نیست.
مهرانی- شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
۰
۰
مدیریت محترم روزنامه جام جم
سلام علیكم
احتراما به استحضار می رسانم با توجه به اینكه برخی از رسانه ها و سایتهای موجود فرزند بیشتر برای داشتن كشوری با جمعیت و نیروی كار جوان را تبلیغ و فرهنگ سازی می كنند... ، در این رابطه اگر دولت مردان حتی الامكان قادر بودند!!؟ واریز یارانه نقدی را برای این قبیل خانواده ها به تعویق نمی انداختند و با متولد شدن نوزاد یا نوزادانی در این خانواده ها مشكلات مالی و معیشتی را به حداقل می رساندن و خانواده با آرامش خیال ، نگران تولد و آینده فرزند تازه متولدش نمی شد اعتماد سازی در مرحله اول و فرهنگ سازی در مراحل بعدی به خوبی انجام می گرفت. ضمنا این كوچكترین حق شهروندی و مزیتیست كه برای جلب اعتماد و كم شدن كمترین نگرانی و امید به آینده در ابتدای زندگی فرزند و تعلیم و تربیت بی دغدغه برای پدر و مادر وجود خواهد داشت لذا شایان ذكر است كه این مورد دغدغه ای همچنان برای افكار عمومی وجود دارد و خواهد داشت كه دولت در مرحله ابتدای زندگی فرزندشان به جهت تسهیل شدن در فرایند مالی ، اداری ، خدمات رسانی و... در ثبت احوال و مخارج تولد بیمارستان و یارانه نقدی (حقه شهروندی) و... ، چه اقدامی صورت داده كه تا مراحل رشد ، تعلیم و تربیت فرزندش به نحو احسن ادامه داشته باشد ، باید متذكر شد كه در این خصوص هیچ اقدامی برای تسریع به دریافت یارانه برای خانواده با فرزند تازه متولد شده صورت نگرفته و بیشتر پیامهاجنبه تبلیغاتی و شعاری دارد ضمنا بنده سایتهایی را مطالعه كردم كه فرزندی تازه متولد شده دارند اما تاكنون بیشتر این خانوادها بعد از پیگیری و تائید ثبت نام در سازمان ثبت احوال و مراكز پلیس +10 یارانه نقدیشان را بعد از مدتها دریافت ننمودند و حتی پاسخی در این رابطه دریافت نكردند از مسئولین محترم روزنامه خواهشمند است عنایت فرموده این مورد را به گوش مسئولین برسانید یا حتی المقدور پاسخی در این خصوص ارائه دهید تا راهی برای توجیه افكار عمومی باشد - با نهایت تشكر از پیگیری شما
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
سلام
لطفا راهنمایی كنید كسی كه خانوارجدید میخواد ثبت كنه چه كا باید كنه.من الان یك كوچلو دارم كه4ماه است به دنیا امده ولی وقتی برای ثبت نام به كافی نت میرم میگه باید بری پلیس+10و وقتی پلیس +10میرم میگه بامانیست لطفا راهنمایی كنید باتشكر
نیلوفر یحیی پور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
۰
۰
من میخواهم دو.باره مثل بقیه یارانه كه حقم است را بگیرم چكار باید بكنم
سالم زرگانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
سلام
حق مسلم ماست كه اشتباه كردیم و ثبت نام نكردیم و به نظرم باید معوقه هایی را كه نگرفتیم نیز به حسابمان واریز شود
متشكرم
الیاسی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
۰
۰
سلام تاریخ ثبت نام زوج های جوان را میخواستم ما یكسال ازدواج كردیم ولی
علیرضا
-
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
۰
۰
تاریخ جدیدثبت نام خانوارهای جدیدجهت دریافت یارانه
محمداکبر شه کرمزهی ریگی wrtyuiopadfg
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
۰
۰
بسم تعالی
باسلام
وخسته نباشیدخدمت ریاست جمهوری
خدمت شما عرض مینمایم که ما از گرفتن یارانه نقدی محروم می باشیم به درخواست دستولازم اقدام نماید
باتشکر از ریاست جمهوری محترم

نیازمندی ها