حاشیه بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس

غلامپور استقلالی شد، دایی و بازیکنان پرسپولیس با تعصب

کد خبر: ۶۶۱۴۷۷
دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس از شبکه دوم سیما پخش می شود


دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس از شبکه دوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد.


به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پی اعلام برنامه پخش تلویزیونی بازی‌های هفته پایانی رقابت های لیگ برتر و اعتراض هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به عدم پخش بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: دیدار تیم این دو تیم بنا به گفته مسئولان صدا و سیما از شبکه دوم پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس افزود: برنامه پخش رقابت های فوتبال که همواره از سایت ورزش 3 اعلام می‌شد اما امروز با وجود اعلام پخش بازی‌های تیم‌های مدعی در شبکه‌های سه، ورزش و شما هیچ اشاره‌ای به پخش بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان نشده است که این موضوع به اعتراض هواداران در فضای مجازی و ایمیل های فراوان آنها به سایت باشگاه و تماس‌های تلفنی هواداران در این باره منجر شده است.

در همین باره پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و آقای هاشمی تهیه کننده برنامه فوتبال برتر و مسئول پخش بازی‌های لیگ حرفه‌ای اعلام کرد بازی تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از شبکه دوم سیما به طور زنده پخش می‌شود. همچنین دیدار تیم های فولاد خوزستان و گسترش فولاد تبریز از شبکه ورزش، بازی تیم‌های نفت تهران و سپاهان اصفهان از شبکه شما و دیدار دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها