مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم روزهای سخت است و انشاءالله نتایج به گونه ای خواهد بود که پرسپولیس به حق واقعی خودش برسد.
کد خبر: ۶۶۱۴۸۱
پروین: فردا می تواند روزی خاطره انگیز برای پرسپولیس و هواداران باشد

به گزارش جام جم ورزشی ،علی پروین در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس درباره هفته پایانی رقابت های لیگ برتر گفت: تیم فوتبال پرسپولیس در خارج از خانه بازی سخت و مهمی در پیش رو دارد. تصور بنده بر این است که پرسپولیس در صورت برتری مقابل استقلال خوزستان می تواند از جایگاه بهتری برخوردار شده و در جدول رده بندی نهایتاً در رتبه ای بایستد که حداقل با سهمیه آسیا همراه باشد. تیم های نفت، فولاد، استقلال و سپاهان تیم های خوبی هستند که در هفته پایانی مثل پرسپولیس نمی خواهند فرصت کسب عنوان قهرمانی و سهمیه آسیا را از دست بدهند اما تیم های مقابل نیز برای ارائه فوتبالی جوانمردانه و پاک و رسیدن حق به حق دار انشاءالله با تمام توان و وجودشان بازی خواهند کرد و من امیدوارم که جمعه نتایج بین تیم های مدعی به گونه ای باشد که پرسپولیس و هواداران به آنچه که لیاقت و شایستگی اش را دارند دست یابند.

علی پروین تصریح کرد: پرسپولیس در فصل جاری مشکلات زیادی داشته، واقعیت را باید قبول کنیم و تعارف هم نداشته باشیم. این بچه ها با مشکلات زیادی مواجه شدند و دردسرهایی داشتند که حتی زندگی شخصی شان را با مشکلاتی مواجه کرده است.آنها درست است که در یکی دو مقطع به وضعیت موجود انتقاد کرده و تصمیماتی گرفتند اما در مجموع بسیار صبور بوده و با درک شرایط به فکر سربلندی پرسپولیس و هواداران بودند. آنها غیرت خودشان را نشان دادند و حقشان این هجمه ها و این اتفاقات نبوده است. ما باید واقعیت ها را بگوییم و روی حقایق سرپوش نگذاریم. پرسپولیس از نظر کلی شایسته کسب عنوان قهرمانی و حداقل سهمیه آسیایی است. من بسیار امیدوارم و مثل هواداران برای سربلندی تیم محبوبم در پایان فصل دعا می کنم که انشاءالله فردا نتایج به گونه ای باشد که پرسپولیس و این بازیکنان به حق خودشان برسند. به هر حال در این مدت اتفاقات زیادی رخ داده اما هرچه بوده گذشته و فردا روز سرنوشت پرسپولیس و بسیاری از تیم های مدعی و حتی قعرنشین است. این بازیکنان نشان داده اند که مسائل مالی برایشان در اولویت اول نبوده. آنها به خاطر هواداران و سربلندی تیمشان خیلی سختی ها را به جان خریدند و بسیاری مشکلات و وعده های تحقق نیافته را تحمل کردند و من امیدوارم فردا همه چیز دست به دست هم داده و اتفاقاتی رقم زده شود که پرسپولیس و اعضای تیم به آنچه شایستگی اش را داشته اند دست یابند و این هواداران که در این سال ها خون دل های زیادی خورده اند شاد باشند و خوشحال و سربلند. چه چیزی می تواند بهتر از شاد بودن 30 میلیون ایرانی باشد.

علی پروین در پایان گفت: به طور حتم بازیکنان پرسپولیس فردا با تمام وجود برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت و هواداران خوزستانی نیز حمایت خود را از تیم دریغ نخواهند کرد و دیگر هواداران نیز دعا می کنند تا پرسپولیس با دست پر و کسب سه امتیاز از زمین خارج شده و نتایج سایر تیم ها نیز به نفع تیم پرسپولیس باشد. در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینی نبوده و هر اتفاقی ممکن است رقم زده شود. در وهله اول پرسپولیس باید به فکر کسب سه امتیاز باشد تا در صورت توقف و ناکامی حریفان افسوس نخورد که چرا فرصت را از دست داده. من امیدوارم فردا روز خوب و خاطره انگیزه و به یاد ماندنی برای هواداران باشد. یاد اولین دوره لیگ حرفه ای می افتم که ما در تهران پیروز شدیم و رقیب ما در انزلی نتوانست امتیاز لازم را کسب کند. فردا هم می تواند روزی باشد که پرسپولیس دل هوادارانش را شاد کرده و به حق خودش که قهرمانی یا حداقل کسب سهمیه آسیا است برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها