کد خبر: ۶۶۱۴۱۷
دیه سیمئونه: به ژاوی و اینستا فرصت فکر کردن ندادیم


دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل بارسلونا و صعود به نیمه نهایی در کنفرانس خبری از عملکرد شاگردانش تمجید کرد.

دیه گو سیمئونه که برای نخستین بار در طول 40 سال گذشته اتلتیکومادرید را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند در کنفرانس خبری بعد از پیروزی مقابل بارسلونا گفت: مقابل یک تیم بزرگ با یک پیشینه فوق العاده به پیروزی رسیده ایم و به همین دلیل همه ما خوشحال هستیم. هنوز هیچ چیز تمام نشده و باید ریکاوری کنیم چون یکشنبه در لالیگا بازی داریم.

سیمئونه در ادامه افزود: به ژاوی و اینیستا فرصت فکر کردن ندادیم، در 20 دقیقه ابتدایی فوق العاده بودیم بعد از آن بارسا کنترل بازی را در دست گرفت و چند موقعیت ایجاد کرد. بازیکنان من نیازی به صحبت های من برای انگیزه دادن نیستند، آنها را تمجید می کنم. آدریان لوپز (مهاجمی که به جای دیه گو لوپز مصدومیت بازی کرد) در نیمه اول فوق العاده بود، همکاری اش با کوکه و داوید ویا خیلی خوب بود. خوشحالم او به روزهای اوج خود برگشته است. باز هم تکرار می کنم آدریان لوپز بازیکن ویژه ای است که می تواند در تفاوت را برای ما ایجاد کند.

تیم فوتبال اتلتیکومادرید در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه بیسنته کالدرون با نتیجه یک بر صفر میهمان خود بارسلونا را شکست داد تا برای نخستین بار در طول 40 سال گذشته به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود./ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها