بارسلونا و منچستر یونایتد از قطار اروپایی پیاده شدند

بایرن مونیخ و آتلتیکو در نیمه نهایی

با صعود دو تیم بایرن مونیخ و آتلتیکو مادرید و حذف بارسلونا و منچستر یونایتد ، چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کامل شدند .
کد خبر: ۶۶۱۳۴۸
بایرن مونیخ و آتلتیکو در نیمه نهایی

به گزارش سایت جام حم ورزشی ؛ در ورزشگاه شیک شهر مونیخ ، شاگردان پپ گواردیو تا زمانی که گل نخوزده بودند با مردان دیوید مویس مدارا کردند اما وقتی دقیقه 57 دروازه شان را بر روی شوت سرکش و زیبای باتریس اورا گشوده دیدند ، دروازه تیم سرشناس انگلیسی را آماج حملات خود قرار دادند تا با زدن 3 گل شیاطین سرخ را حسابی خلع سلاح کنند . بایرن که دیدار رفت را در ورزشگاه اولترافورد شهر منچستر با حریف 1-1 کرده بود تا با خیال راحت به بازی برگشت برسد ، از همان ابتدا نیز برتری خود را بر حریف دیکته کرد اما بازی بسته و دوندگی بی امان شیاطین سرخ این اجازه را به فرانک ریبری و آریت روبن نداد که با مانور حسابی در خط دفاعی حریف ، فرصت های گلزنی را برای ماریو مانزوکویچ و توماس مولر ایجاد کنند . اما وقتی در نیمه دوم منچستر یونایتد برای فرار از حذف و زدن گل جلو کشید ، نظم بازی سرخهای شهر منچستر به هم ریخت تا بویژه بعد از گل زیبای اورا ٰ مونیخی ها بی محابا با دروازه دخیا سنگربان اسپانیایی منچستر حمله ور شوند . در دقیقه 59 و به فاصله دو دقیقه بعد از گل اورا ، بایرن مونیخ با روی سانتر زیبای فرانک ریبری و ضربه سر دقیق مانزوکویچ به گل تساوی رسید تا میزبان خیلی سریع به بازی برگشته و کام منچستری ها را تلخ کند .

در دقیقه 67 این بار این آرین روبن بود که در نقش گلساز ظاهر شد تا پاس زمینی او با ضربه نرم و دقیق توماس مولر درون دروازه دخیا بچرخد . ده دقیقه بهد از گل دوم ، آرین روبن با یکی از همان حرکات رو به جلوی همیشگی خود به قلب دفاع منچستر یونایتد زد و با ضربه ای دقیق دروازه حریف را تسخیر کرد تا بدین طریق تیر خلاص بر پیکر شیاطین سرخ شلیک شده باشد .

بدین ترتیب بایرن با پیروزی 3-1 در این مسابقه و برتری 4-2 در مجموع دو دیدار به مرحله نیمه نهایی صعود کرد تا پپ گواردیولا و مردانش نشان دهند که امسال نیز مدافع سرسخت فتح لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آیند .

اما در دیگر دیدار امشب بارسلونای بزرگ یک بر صفر مغلوب اتلتیکو مادرید شد تا در جنگ دو مربی آرژانتینی ٰ این دیه گو سیمونه باشد که رقابت را از خرادو مارتینو معروف به تاتا برد .
دیدار دو تیم در نیوکمپ با نتیجه 1-1 به پایان رسیده بود تا مردان سیمونه با زدن گل برتری در نیمه اول ، حذف از گردونه رقابت ها را پیش روی ژاوی و هم قطارانش در تیم آبی و اناری ها قرار دهد .
بدین ترتیب و با نتایج بامداد پنجشنبه چهار تیم رئال مادرید ، چلسی ، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید ، چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند . قرعه کشتی این 4 تیم برای انجام دیدار های مرحله نیمه نهایی امروز پنجشنبه انجام خواهد شد تا تیم ها حریفان خود را بشناسند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
پویا نادری
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
نیمار واقعا باید ستاره ی زمین می شد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها