شوخی جالب ناپولی‌ با اینسینیه کوتاه قامت

عکس | جامی بزرگتر از قد اسطوره

بهروز رهبری فرد یکی از طنازترین پیشکسوتان فوتبال ایران است که به خاطر رفاقت نزدیک با اهالی فوتبال، با همه شوخی می کند.
کد خبر: ۶۶۱۱۱۱
شوخی جالب رهبری‌فرد با گل‌های ملی علی دایی

بهروز رهبری فرد در گفت و گو با خبرآنلاین به شوخی با علی دایی پرداخت و تاکید کرد قصدش مزاح با دایی است که در این شرایط، روزهای سختی را پشت سر می گذارد. او به ما گفت: «علی دایی خیلی برای رسیدن به جایگاهی که در فوتبال جهان دارد، زحمت کشید، من و همسن هایم یادمان می آید که چگونه تمرین می کرد. اما در کنار تمرین، خیلی هم خوش شانس بود. زمانی که دایی فوتبال بازی می کرد، یک نهنگی بود در دل اقیانوس که جزیره ای به نام مالدیو را حمل می کرد! این نهنگ هر چند سال یکبار سر از اقیانوس بیرون می آورد و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا که از این اتفاق ذوق می کردند، فورا آدم های این جزیره را مقابل تیم ملی فوتبال ایران قرار می دادند تا علی دایی برود و 8، 9 گل در هر بازی به این تیم بزند. نهنگی که جزیره مالدیو را پشت خود حمل می کرد نیز بعد از بازی با ایران به داخل اقیانوس می رفت و پیدایش نمی شد! دایی هم 4، 5 بار به مالدیو خورد و 30، 40 گل به این تیم زد تا به لطف خدا و تلاش های خودش، آقای گل فوتبال جهان شود!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
حاج آقا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
این كه شوخی نبود عین حقیقته اگه مـــــــــــــــال دیـــــو نبودگه خبری نبودمگه نه ؟؟
دانیال الف
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
وولك نهنگه مال خومون نبود ؟
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
۰
۰
ولك ، كسی كه به آث میلان وچلسی و كره جنوبی گل می زند بایستی به مالدیو 8 گل بزند . چرا شما فقط مالدیو را می بینی . ؟ به نظر شما علی دایی باید با مالدیو بازی نمی كرد ویا گل نمی زد .؟
محسن محمدی ازتهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
۰
۰
همیشه گفتم وبازم میگم كه آدم منصف اینه كه واقعیت رو وارونه جلوه نده.خداوكیلی علی دایی(علی دایی فوتبالیست نه دایی مربی)درزمان بازیگری بسیار پرتلاش ومتعصب بود ورمز علی دایی شدنش 3چیز بود1-تلاش وجدیت درتمرین2-داشتن مدرك دانشگاهی3-شرایط سیاسی وقت واحتیاج به یك الگوی ایده آل ملی برای جوانان ونیزمعرفی درسطح داخل وخارج. همه فوتبالدوستهای قدیمی تر یادشونه كه تیم ملی طلایی ایران درفاصله اواسط دهه 60تااواسط دهه 70 روكدوم بازیكنها می چرخوندن.اگه اشتباه میگم لطفا راهنماییم كنین ولی 50درصد اون تیم روكاكل كریم باقری می چرخید و20درصدش خداداد عزیزی بود و20درصدش هم احمد عابدزاده.اكثر 10درصد دیگرش هم علی دایی بودومهدی مهدوی كیا.خلاص!

نیازمندی ها