کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل دورتموند اظهار داشت ترجیح می دهد به جای فکر کردن به این شکست به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فکر کند.
کد خبر: ۶۶۱۰۱۰
آنچلوتی: بازی بسیار سخت و پر استرسی بود

سایت جام جم ورزشی - آنچلوتی گفت: دورتموندی ها واقعا ما را به دردسر انداختند. عملکرد آنها تحسین برانگیز بود و شایسته پیروزی بودند. رئال شب بسیار سختی را سپری کرد اما در پایان این شب سخت و پر از استرس بسیار خوشحالیم که ما تیم صعود کرده به نیمه نهایی هستیم.

آنچلوتی افزود: در نیمه نخست ما بیش از حد توپ را لو می‌دادیم اما در نیمه دوم وضعیت کمی فرق کرد و بازی‌مان بهتر شد. نیاز داشتیم کمی روحیه‌مان را تقویت کنیم تا برخی چیزها را در نیمه دوم عوض کنیم. تیم نیاز داشت در وقفه بین 2 نیمه کمی تشویق شود و انگیزه پیدا کند. به نظر من از دست رفتن پنالتی (توسط آنخل دی‌ماریا در دقیقه 17) تاثیر به سزایی در روند بازی داشت. کاسیاس نیز درخشش قابل ملاحظه ای در این دیدار داشت و او را تحسین می کنم. او بی نظیر است

آنچلوتی خاطر نشان کرد: حال کریستیانو خوب بود اما ما ترجیح دادیم ریسک نکنیم و این بار او را به میدان نفرستیم. او برای بازی‌های مرحله نیمه نهایی کاملاً آماده خواهد بود. در این مقطع از رقابت‌ها هر حریفی که برابر شما قرار بگیرد سرسخت خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها