والیبال باشگاههای آسیا

متین ایران اوتا ژاپن را شکست داد

متین ورامین در نخستین بازی خود از مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نتیجه 3 بر یک اوتا میوشی ژاپن را شکست داد.
کد خبر: ۶۶۰۹۸۲
متین ایران اوتا ژاپن را شکست داد

در نخستین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم والیبال متین ورامین با نتیجه 3 بر یک و امتیازهای 25-18، 21-25، 25-13 و 25-22 اوتا میوشی ژاپن را شکست داد. این مسابقه در سالن زیبا و چند منظوره برگزار شد و جمعیت قابل ملاحظه‌ای برای تماشای آن به سالن آمدند.

متین ورامین در شروع مسابقه نمایش خوبی داشت. کاپیتان معروف بارها با جای خالی برای متین امتیاز به دست آورد. مصطفی شریفات و پوریا فیاضی نیز نقش آفرینی موثری داشتند. حتی ذخیره های ایران در اواخر ست نخست روی زمین نشسته بازی را نگاه می کردند. در نهایت این ست با امتیاز 25 بر 18 به سود متین ورامین تمام شد.

در ست دوم تیم متین ورامین که حریف خود را دست کم گرفته بود کاملا غافلگیر شد. بازیکنان پرتلاش ژاپنی خیلی زود از تیم متین ورامین پیش افتادند و در نهایت با اختلاف چهار امتیاز به برتری رسیدند. حدود 500 ایرانی از نزدیک این بازی را می‌دیدند. تشویق‌های بی‌امان آن‌ها در ادامه مسابقه روحیه مضاعفی به بازیکنان داد. بانیولی چند تعویض کرد. علی اصغر رزم فر به میدان رفت و موثر نشان داد. هماهنگی او و میکائیل تاجر در دفاع برای ژاپنی ها کابوس بود. متین ایران در آغاز ست سوم 6 بر صفر جلو افتاد. این برتری تا پایان ست سوم بیشتر شد. در نهایت ستارگان متین با نتیجه 25 بر 13 پیروز شدند.

در ست چهارم دو تیم پایاپای پیش رفتند. بازی خوب مصطفی شریفات و فرهاد نظری افشار در امتیازهای پایانی مسابقه جریان را به سود متین ورامین تغییر داد. تیم متین ورامین ایران باامتیاز 25 بر22ست چهارم را هم برد و پیروز مسابقه شد.

تیم متین ورامین ایران از ساعت 13 فردا (پنج شنبه) به مصاف نماینده ویتنام می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها