جنگ وزارت ورزش و جوانان با سرخ ها ادامه دارد

آمادگی خادم برای مناظره در مورد پرسپولیس

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس آمادگی خود را برای مناظره درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۰۵۴۹
آمادگی خادم برای مناظره در مورد پرسپولیس

امیر رضا خادم در واکنش به انتقادات مطرح شده به طرح وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این سروصداها در هفته‌های آینده جدی و بلندتر می‌شود اما در 2 ماهی که مسئولیت قبول کردم در جلسه با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال تطبیق چارچوب لیگ ایران با لیگ‌های حرفه‌ای دنیا برای فصل آینده هستیم.

وی افزود: انتظار داریم که تغییرات پیش‌رو در پرسپولیس با سر و صدا همراه باشد اما در صحبتی که با وزیر ورزش داشتم، مسئولان وزارت ورزش تصمیم قطعی دارند که به یک قالب مشخص در مورد این باشگاه برسیم و مشکلات همیشگی و دغدغه هواداران را پایان دهیم چرا که در همین هفته های پایانی هم شاهد حضور کم تماشاگران بودیم.

خادم در واکنش به انتقادهای علی پروین، دایی و پنجعلی تصریح کرد: این افراد اسطوره‌های فوتبال ما هستد و باید حرمتشان حفظ شود. حتی وزیر ورزش هم در جلسه عصر دوشنبه با وجود صحبت های انجام شده، بر این مسئله تاکید کرد.

نماینده وزیر ورزش در واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: درباره جزییات صحبت نمی‌کنم چراکه اعتقاد دارم باید حداکثر آرامش را تامین کنیم تا در هفته پایانی تیمی که استحقاق دارد قهرمان شود اما اعلام می‌کنم بعد از پایان لیگ حاضرم با هر فرد، گروه یا تیمی که مسئله یا ادعایی دارند در فضای رسانه گفت‌وگو کنم.

خادم که با برنامه تلویزیونی نود گفت و گو می کرد، ادامه داد: حاضرم در همین برنامه با شفافیت و صراحت با هر فردی که مدرکی دارد صحبت کنم چراکه این کار برای آینده بهتر فوتبال است.

وی با ابراز بی‌اطلاعی از بحث مراوده مالی میان باشگاه پرسپولیس و برخی رسانه‌ها تصریح کرد: هیچ سندی در این مورد ندیده‌ام اما درباره قرارداد بازیکنان میان آنچه که در سازمان لیگ ثبت شده و مورد قبول ما قرار دارد تفاوت‌هایی دیده می‌شود.

خادم با گلایه از رسانه‌ای شدن فهرست ادعایی در مورد قرارداد بازیکنان و کادر پرسپولیس و بدون تایید یا رد صحت این سند گفت: انتشار این سند در مقطع فعلی خوش سلیقگی نبود، البته اصل ارقام در سازمان لیگ موجود است و دور از دسترس نیست.

وی در مورد بحث کمک 2 میلیاردی به باشگاه پرسپولیس گفت: طبق رایزنی ما با فدراسیون و برای حل مشکل پرسپولیس قرار بود این کمک از محل درآمدهای پرسپولیس در سازمان لیگ پرداخت شود اما در ادامه کفاشیان متوجه مغایرت رقم قراردادها با ارقام ثبت شده در سازمان لیگ شد.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش خاطرنشان کرد: با این قراردادها در واقع برخی بازیکنان بدهکار می‌شدند چراکه دریافتی آنها از رقم قرارداد ثبت شده بیشتر بود.

خادم یادآور شد: بعد از مطرح شدن بحث 2 میلیارد در باشگاه پرسپولیس میزان رقم پرداختی به اعضای تیم از این رقم را مشخص کردند اما وقتی این لیست به دست کفاشیان رسید، برای او مشخص نبوده که اگر کسی که اضافه دریافت داشته و بدهکار است، قرار باشد 70 میلیون دیگر هم بگیرد، کار درستی خواهد بود یا نه.تسنیم

newsQrCode
برچسب ها: خادم
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها