صعود چلسی و رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

فرار کهکشانی ها از جهنم دورتموند

دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب با دو دیدار پیگیری می شود. رئال مادرید و پاری سن ژرمن فرانسه برای صعود به نیمه نهایی کار دشواری ندارند.
کد خبر: ۶۶۰۲۰۲
خیال راحت مادریدی ها و پاریسی ها

سایت جام جم ورزشی - پاری سن ژرمن در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا زلاتان ابراهیموویچ مهاجم مصدوم خود را در اختیار ندارد. اما از آنجایی که در دور دیدار رفت سه بر یک حریف خود را شکست داد کار دشواری برای صعود به نیمه نهایی ندارد. البته چلسی با پیروزی دو بر صفر قادر به صعود به دور بعدی رقابتهاست و از آنجایی که زلاتان در این بازی حضور ندارد چه بسا این موضوع به امیدواری‌های مورینیو بیفزاید.

دیگر دیدار فردا شب بین تیم‌های دورتموند و رئال مادرید در وست فالن برگزار می‌شود. رئال فصل گذشته در همین ورزشگاه با نتیجه 4 بر یک به دورتموند باخت اما حتی پیروزی 4 بر یک هم نمی تواند نماینده آلمان را از خطر حذف نجات دهد چرا که آنها در بازی رفت با نتیجه سه بر صفر باخته‌اند.

دورتموند توانمندی‌های فصل گذشته را ندارد. این تیم فصل قبل تا دیدار پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان پیش رفت و در آنجا با نتیجه 2 بر یک به بایرن مونیخی باخت که یوونتوس و بارسلونا را با گل های بیشماری حذف کرده بود. "یورگن کلوپ"در بازی رفت "روبرت لواندوفسکی" را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت اما در بازی برگشت امیدوار است که این مهاجم نقش تعیین کننده‌ای در خط حمله تیمش ایفا کند.

دورتموند روز شنبه در بازی با ولفسبورگ با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. "مارکو رویس" که در این بازی گلزنی کرد هنوز به صعود تیمش امیدوار است.

وی در گفتگو با سایت باشگاه دورتموند در خصوص این بازی اظهار داشت: ما هنوز امید خود را از دست نداده‎ایم. اگر بخواهیم به مانند نیمه نخست بازی با ولفسبورگ با رئال بازی کنیم، کارمان دشوار است.

مردان "کارلو آنچلوتی" هم با روحیه خوبی به این دیدار گام می‌گذارند. این تیم در بازی با رئال سوسیه داد در رقابتهای لالیگا با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید و هنوز هم از شانس کسب سه جام لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا برخوردار است.

"کریستیانو رونالدو" که در بازی رفت دچار آسیب دیدگی شد برای بازی برگشت آماده است اما "رومن وایدنفلر"، دروازه بان دورتموند، شاید به دلیل مصدومیت نتواند به این بازی برسد. "سباستین کهل" هم به دلیل محرومیت قادر به بازی در خط میانی دورتموند نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها