معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به ادامه نظام سهمیه‌بندی و عرضه دونرخی بنزین با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: هنوز زمان‌بندی قطعی افزایش قیمت بنزین نهایی نشده است.
کد خبر: ۶۵۹۹۸۵

شاپور محمدی در گفت‌وگو با مهر افزود: بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده در دولت با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، نظام سهمیه‌بندی بنزین همچون گذشته ادامه می‌یابد.

این مقام مسئول با تاکید بر این‌که قرار است محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، زمان و قیمت جدید بنزین را در قالب اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام کند، اظهار کرد: این افزایش قیمت ممکن است در فروردین یا اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شود.

محمدی درخصوص وضع بنزین 400 تومانی ذخیره‌سازی شده در کارت‌های هوشمند سوخت مردم نیز توضیح داد: فعلا دولت برنامه‌ای برای سوزاندن بنزین 400 تومانی ذخیره‌سازی شده در کارت‌ها ندارد، اما قرار شده پس از ابلاغ قیمت‌های جدید بنزین، یک زمان‌بندی هم برای مصرف بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها تعیین و ابلاغ شود.این در حالی است که علی رغم گمانه زنی های متعدد رسانه ها دولت هنوز زمان و قیمت های جدید بنزین و گازوئیل به عنوان دو حامل انرژی مهم و تاثیرگذار در سطح عمومی قیمت ها را اعلام نکرده است. قیمت 5 حامل انرژی دیگر تعیین تکلیف شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها