دیدار تیم های پرسپولیس و راه آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا شانس قهرمانی پرسپولیس تقریبا از بین برود.
کد خبر: ۶۵۹۸۹۸
اشتباهات مرگبار نیلسون / پرسپولیس از  دور خارج شد

سایت جام جم ورزشی - پرسپولیس از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 40 هزار تماشاگر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه)به مصاف تیم راه آهن رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر 2 مساوی به پایان رسید.

در دقیقه 16 علیپور با یک شوت از زاویه بسته گل راه آهن را به ثمر رساند.

یک دقیقه بعد محمد عباس‌زاده مهاجم پرسپولیس از روی یک ضربه کاشته از راه دور گل مساوی را به ثمر رساند.

در ادامه پرسپولیس حملات زیادی روی دروازه حریف انجام داد که نتوانست به گل برسد.

در دقیقه 22 ضربه سر عباس زاده با اختلاف کمی از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 36 نیز یک موقعیت خوب گلزنی نصیب امید عالیشاه شد که شوت این بازیکن هم با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در نیمه دوم هم باز پرسپولیس هجومی بازی را آغاز کرد ودر دقیقه 62 امید عالیشاه توانست با ضربه سر توپ ارسالی پیام صادقیان را تبدیل به گل دوم پرسپولیس بکند.

در دقیقه 74 ویکروم یک ضربه کاشته زد که شوت او به تیرک دروازه پرسپولیس خورد بعد از این ضربه کاشته ویکروم هم تعویض شد.

سرخپوشان که نیاز به تفاضل گل بهتری داشتند در دقایق پایانی هم بر شدت حملات‌شان افزودند در دقایق 81 و 82 دو فرصت گلزنی را محسن مسلمان برای پرسپولیس از دست داد.

در دقیقه 88 علیرضا عظیمی با مانور در میان مدافعان پرسپولیس و ضعف مفرط نیلسون دورازه بان برزیلی که گل اول را نیز روی اشتباه بزرگ خود خورده بود ، گل مساوی راه آهن را به ثمر رساند تا امیدهای پرسپولیس برای قهرمانی در آخرین دقایق به حداقل برسد!

با این نتیجه پرسپولیس 52 امتیازی شد و به رده چهارم سقوط کرد تا به این ترتیب از قطار قهرمانی پیاده شود و منتظر هفته پایانی لیگ برتر بماند.

راه آهن هم 32 امتیازی شد.

تورج حق‌وردی داور مسابقه به ویکروم از راه آهن کارت زرد نشان داد.

هشت دیدار هفته بیست و نهم به طور همزمان آغاز شده است.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون کوریا، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، مهرداد پولادی،‌ حسین ماهینی، رضا حقیقی( از دقیقه 59 مهرداد کفشگری)،‌ پیام صادقیان، قاسم دهنوی، امید عالیشاه( از دقیقه 90 فرزاد حاتمی)، محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 59 محسن مسلمان) و محمد عباس‌زاده.

سرمربی: علی دایی

ترکیب راه آهن:

حامد فلاح‌زاده، حامد نورمحمدی، سیدعلی حسینی، رامین رضائیان، آرمان قاسمی، ایمان شیرزادی، محمد علیزاده، بهنام برزای (از دقیقه 68 علیرضا عظیمی)، علی علیپور، رضا خالقی‌فر و دیوید ویکروم (از دقیقه 76 حسین پاشایی)

سرمربی: منصور ابراهیم زاده

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها