سازمان خصوصی‌سازی ورود غیرمسوولانه داشت

خادم: نامه‌ی مورد ادعای دایی وجود خارجی ندارد

امیررضاخادم با رد ادعای علی دایی می‌گوید که وزارت ورزش هیچ شرط و شروطی نگذاشته است.
کد خبر: ۶۵۹۶۷۹
خادم: نامه‌ی مورد ادعای دایی وجود خارجی ندارد

امیررضا خادم، مامور رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درباره‌ی وضعیت پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به مسئولیتی که داشتم از قبل از پایان سال باید کارهایی را برای سامان‌دهی پرسپولیس انجام می‌دادم. ما اقدامات لازم را آغاز کردیم که تا پایان سال ادامه داشت.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان در واکنش به حرف های دایی مبنی بر این که وزارت ورزش برای تقسیم پول در میان تیم 3 شرط گذاشته است خاطر نشان کرد: طبق قانون دولت و وزارت ورزش اجازه کمک به دو باشگاه سابق پرسپولیس را ندارد به همین دلیل ما به فدراسیون فوتبال 2 میلیارد تومان کمک کردیم و قرار بود این مبلغ از طریق سازمان لیگ به فدراسیون‌ها اختصاص یابد.

او با رد وجود نامه‌ی مورد بحث تاکید کرد: تا جایی که من مسئولیت دارم هیچ نامه‌ای از طرف وزارت ورزش به فدراسیون فوتبال ارسال نشده و نمی‌دانم آقایان از کجا به چنین مواردی اشاره می‌کنند. تا جایی که اطلاع دارم چنین نامه‌ای وجود ندارد. باید از کفاشیان پرسید که این شروط از کجا آمده چون به نقل از ایشان این موارد مطرح شده است. وزارت ورزش شرط و شروطی نگذاشته و ما به مسائل جاری دو باشگاه ورود نمی‌کنیم . همین شرایط را باشگاه استقلال هم دارد.

خادم ادامه داد: طبیعتا همه‌ی مردم روی این نکته تاکید دارند که حساب وکتاب مالی باشگاه باید شفاف و مشخص باشد. ما موظف هستیم که طبق مقررات عمل کنیم. از سازمان لیگ هم خواستیم که ازفصل آینده بر اساس قرار دادهایی که به ثبت می‌رسانند پرداختی‌ها صورت بگیرد. درباره‌ی استقلال و پرسپولیس هم این مساله صدق می‌کند و باید حساب و کتاب مالی درستی داشته باشد.

مامور رسیدگی به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر این که سازمان خصوصی سازی برای واگذاری همکاری نمی‌کند خاطر نشان کرد: ورود غیر مسئولانه و بی‌ربط سازمان خصوصی سازی باعث شد که ما نتوانیم برای پرسپولیس اسپانسر تعیین کنیم. همچنین نشد که هیات مدیره ترمیم و مدیر عامل قبل از پایان سال انتخاب شود. پیگیر هستیم که کارها طبق روال انجام شود. ما پاهایمان را به آب زدیم و تا آخر باید پیش برویم. از چیزی هراس ندارم. این مسئولیتی است که به من محول شده و باید به خوبی آن را انجام دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
۰
۰
مثل مدارك غش كردن وكارت به كارتو....و.....و باز هم بگم میگما؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها