اسطوره فوتبال هلند صعود ایران به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی را به "معجزه" تشبیه کرد.
کد خبر: ۶۵۹۶۵۶
سرمربی سابق چلسی:  صعود ایران به مرحله بعدی شبیه معجزه است

رود گولیت در گفت‌وگو با ایسنادر مالزی گفت که ایران در مرحله نخست رقابت‌های جام جهانی برزیل کار بسیار دشواری در پیش دارد و صعود این تیم به مرحله بعد همانند یک معجزه خواهد بود.

او که در حاشیه مراسم جوایز ورزشی لاروس (اسکار ورزشی) در کوالالامپور با ایسنا سخن می‌گفت، اظهار کرد: ایران چیزی برای از دست دادن در جام جهانی ندارد و باید با آرامش از بازی‌های خود و حضور در جام جهانی لذت ببرد.

گولیت درباره شانس آرژانتین برای قهرمانی در جام جهانی گفت: همه چیز به لیونل مسی بستگی دارد یا بهتر بگویم قهرمانی آرژانتین به میزان خیلی زیادی به عملکرد مسی بستگی دارد اما بعید می‌دانم مسی عملکرد چندان خوبی در جام جهانی داشته باشد.

سرمربی سابق چلسی تصریح کرد: اغلب ستاره‌های جهان عملکرد خوبی در جام‌های جهانی ندارند و حداقل در جام جهانی قبلی چنین چیزی را ندیدیم. آنها در طول بازی‌های فصل فشارهای زیادی را تحمل می‌کنند و پس از پایان فصل برایشان بسیار دشوار خواهد بود تا در جام جهانی نیز بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارند.

کاپیتان سابق تیم ملی هلند در ادامه تیم‌های برزیل، آلمان، ایتالیا و اسپانیا را از بخت‌های اصلی قهرمانی در جام جهانی برزیل دانست و گفت که شاید یکی از تیم‌های آمریکای جنوبی از جمله شیلی در این رقابت‌ها شگفتی‌ساز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها