صعود الاهلی با پیروزی برابر القطر

جباری گل زد و پنالتی از دست داد

روزنامه خبرورزشی در اولین شماره خود در سال 93 با این عنوان جلب توجه می کند.
کد خبر: ۶۵۹۲۴۲
مجتبی جباری خداحافظی کرد /  او نتوانسته با کروش صحبت کند+عکس

خبر خداحافظی مجتبی جباری از تیم ملی فوتبال و پاسخ مثبت کارلوس کروش به این اقدام امروز (شنبه) در یکی از روزنامه‌های ورزشی منتشر شده بود اما جباری در پاسخ به رسانه‌ها تمایلی برای صحبت در این باره نداشت!

واقعیت ماجرای خداحافظی جباری چه بود؟

واقعیت ماجرا این است که جباری به خاطر وضعیت جسمانی و مصدومیتی که از سال‌ها پیش همواره همراه او بوده تصمیم گرفته در آستانه جام‌جهانی از تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی و به زعم خودش میدان را برای بازیکنان جوان خالی کند. او یکی از بزرگان تیم را واسطه گرفته بود تا موضوع را با کروش در میان بگذارد تا احیانا پس از صحبت مستقیم با او بتواند خیلی دوستانه از تیم ملی جدا شود.

واکنش کروش به پیغام جباری

اما کارلوس کروش در واکنش به پیغام جباری عنوان کرده است که او در لیست من برای سفر به برزیل حضور دارد و کادر فنی روی این بازیکن حساب باز کرده اما اگر خودش تصمیم به خداحافظی گرفته، این موضوع دیگر به من مربوط نمی‌شود و جباری می‌تواند موضوع را با فدراسیون در میان بگذارد!

تکلیف هافبک ایرانی الاهلی قطر چه می‌شود؟

اما با توجه به عکس‌العمل جباری نسبت به جستجوی رسانه‌ها درباره این موضوع و همچنین واکنشی که کی‌روش داشته، شاید هنوز هم نتوان تصمیم جباری را قطعی دانست چرا که به نظر هر احتمالی در این باره وجود دارد و ممکن است پس از صحبت‌های ردوبدل شده کروش همچنان او را به تیم ملی دعوت کند یا جباری از تصمیمش منصرف شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها