پس از انتشار اطلاعیه دیروز گروهک تروریستی جیش العدل مبنی بر آزادی 4 مرزبان ایرانی ربوده شده، برخی نمایندگان مجلس با تائید این خبر اعلام کردند که این مرزبانان به مسئولان جمهوری اسلامی ایران در پاکستان تحویل شده‌اند، اما تا زمان تنظیم این گزارش، هیچ منبع رسمی داخلی این خبر را تائید نکرد.
کد خبر: ۶۵۹۱۸۴

اغلب اخباری که درباره آزادی سربازان ایرانی ربوده شده، دیروز در رسانه‌ها منتشر شد به نقل از سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و اسماعیل کوثری، دیگر عضو این کمیسیون بود.نقوی حسینی در گفت‌وگو با فارس و با تائید تحویل چهار مرزبان ربوده شده به مقامات ایرانی در پاکستان، از تحویل پیکر شهید جمشید دانایی‌فر به مقامات ایرانی خبر داد. دانایی‌فر از مرزبانان ربوده شده بود که جیش‌العدل در بیانیه‌ای در ایام نوروز اعلام کرد او را به شهادت رسانده است.

پنج مرزبان ایرانی هفدهم بهمن در منطقه مرزی جکیگور در استان سیستان و بلوچستان، از سوی گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شدند.

در همین حال فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود انتشار اخباری مبنی بر آزادی مرزبانان ربوده شده کشور در پاکستان هنوز نمی‌توانیم رهایی آنها را اعلام کنیم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با بیان این‌که از چند روز گذشته مسئولان امنیتی و استانداری و مقامات محلی و برخی متنفذان سیستان و بلوچستان با جدیت پیگیر ماجرا بوده‌اند، گفت: به آزادی نیروهای مرزبانی کشور که در بند گروهک تروریستی جیش العدل در پاکستان هستند، خوشبین هستیم.

وی افزود: هر گاه مرزبانان وارد کشور شدند حتما آزادی آنان را اعلام خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها