سرپرست استقلال با ابراز امیدواری از قهرمانی تیمش در بازی با فولاد می‌گوید آبی‌پوشان دستمزد یکسال زحمتشان را در بازی روز یکشنبه می‌گیرند.
کد خبر: ۶۵۹۱۰۲
ماجدی: دستمزد یکسال زحمت‌مان را در بازی با فولاد می‌گیریم

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از مصاف برابر فولاد خوزستان گفت: امروز ساعت 17 تمریناتمان را به صورت جدی برای بازی با فولاد آغاز می‌کنیم. تمرین فردای‌مان هم به این ترتیب خواهد بود. ما دیروز ریکاوری خوبی کنار استخر هتل‌مان انجام دادیم و بازیکنان به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند. همه‌ی ما همدل برای پیروزی برابر فولاد هستیم.

او در پاسخ به سوالی درباره پیروزی تیمش برابر الجزیره امارات اظهار کرد: ما به پیروزی در آن دیدار نیاز داشتیم. ما از بازی با ملوان تا بازی با الجزیره پیروز نشده بودیم و به لحاظ روحی روانی در شرایط مناسبی قرار نداشتیم. این برد همه ما را بازگرداند و امیدهای ما را زنده کرد. الجزیره ثروتمندترین تیم غرب آسیاست و به لحاظ امکانات در شرایط بسیار ایده‌آلی قرار دارد اما غیرت ایرانی را بازیکنانمان در بازی با آنها نشان دادند و نتیجه دوندگی خوبمان را در بازی با آنها گرفتیم. یک دلی بین بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه باعث این پیروزی شد و خوشحالیم که امید را به هواداران عزیزمان هم بازگرداندیم.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که در تصاویر تلویزیونی بازی تیمش و الجزیره مشخص بود که کمی عصبی است، بیان کرد: من عصبی نبودم. ما در شرایطی هستیم که باید به هواداران پاسخ‌گو باشیم و فشاری که برای برنامه‌ریزی روی ما وارد می‌شود کمی فشار می‌آورد. زحمات زیادی می‌کشیم تا تیم آماده بازی شود. برخی اوقات حرکات ما جوری می‌شود تا بازیکنان متوجه شوند که چقدر ما علاقمند به گل هستیم و البته بازیکنان هم به خوبی متوجه این موضوع می‌شوند. حرکات ما بر این اساس است و فشاری که ما متحمل می‌شویم باعث می‌شود تا حرکاتی خاص انجام دهیم تا بازیکنان را به حمله تهییج کنیم.

او درباره وضعیت نظری هم صحبت کرد و افزود: پزشکان تیم درحال مداوای او هستند. این بازیکن در بازی با الجزیره مصدوم شد و پزشکان در تلاشند تا او را آماده کنند اما اینکه او به طور قطع به بازی با فولاد می‌رسد یا خیر را باید از آقای دکتر ستوده بپرسید.

ماجدی در پاسخ به این سوال که بازی با فولاد را با توجه به اینکه نتیجه آن می‌تواند برای پرسپولیس و نفت تهران هم حائز اهمیت باشد چگونه می‌بینید و آیا شانسی برای قهرمانی تیمش قائل است یا خیر، گفت: ما همیشه برای خودمان بازی می‌کنیم و به دیگران هم کاری نداریم. ما می‌دانیم که هوادار با پیروزی ما خوشحال می‌شود و تلاش می‌کنیم بر همین حساب به سه امتیاز بازی با فولاد دست پیدا کنیم. هیچ تیمی بدون امید به زمین نمی‌رود و ما هم امیدواریم که معادلات فوتبال به سود ما رقم بخورد. من هرگاه درباره پیش بینی و معادلات قهرمانی صحبت می‌کنم به یاد بازی منچستر و بایرن مونیخ می‌افتم که بایرن با گل دقیقه هفتم پیش افتاد و با گل‌هایی که در دقیقه 90 و 92 دریافت کرد، قهرمانی را از دست داد. زیبایی فوتبال به همین است که پیش بینی پذیر نیست و ما هم بی امید برای قهرمانی نیستیم.

سرپرست استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که چه شد آنها مستقیم از امارات به اهواز رفتند، بیان کرد: به هرحال زمان ما کم بود و گفتیم که بازیکنان د،و سه روز دیگر هم کنار هم باشند و در شرایطی مشابه یک اردو برای بازی با فولاد آماده شویم و ان‌شاءالله دستمزد یکسال زحماتمان را هم در بازی با فولاد می‌گیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها