نقش بر آب شدن رویاهای کروش

آریا هاسه‌گاوا به تیم ملی ژاپن دعوت شد

یک چهارم نهایی لیگ اروپا

یوونتوس برای قهرمانی می تازد

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ اروپا پنجشنبه شب با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های یوونتوس، پورتو، بنفیکا و اف سی بازل مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
کد خبر: ۶۵۹۰۰۰
یوونتوس برای قهرمانی می تازد

سایت جام جم ورزشی - تیم فوتبال یوونتوس در حضور بیش از 37 هزار تماشاگر ورزشگاه استاد دوژارلاند با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان خود المپیک لیون گذشت. تک گل این دیدار را لئوناردو بونوچی در دقیقه 84 برای یووه به ثمر رساند.

یوونتوس که امید زیادی به قهرمانی در این رقابتهای در ورزشگاه خانگی خود دارد با این پیروزی گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتها برداشت.

در دیگر بازی اف سی پورتو در خانه خود با نتیجه یک بر صفر از سد سویا اسپانیا گذشت. در این دیدار مانگالا تک گل تیم میزبان را در دقیقه 31 وارد دروازه سویا کرد. در این دیدار فرناندو رگس بازیکن پورتو در دقیقه 87 از زمین بازی اخراج شد.

بنفیکا دیگر نماینده پرتغال در این مرحله نیز نتیجه بسیار خوبی گرفت و در خانه آلکمار هلند با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. در این دیدار ادواردو سالویو در دقیقه 48 برای بنفیکا گلزنی کرد.

و در نهایت در آخرین بازی هم اف سی بازل سوئیس در خانه خود با نتیجه قاطع 3 بر صفر میهمان خود والنسیا را از پیش رو برداشت تا از هم اکنون شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتها داشته باشد. دیدارهای دور برگشت هفته آینده برگزار خواهند شد.

نتایج کامل دیدارهای پنجشنبه شب لیگ اروپا به شرح زیر است:

* المپیک لیون صفر – یوونتوس یک

* پورتو یک – سویا صفر

* آلکمار صفر – بنفیکا یک

* اف سی بازل 3 – والنسیا صفر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها