تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی برگشت خود در برابر العین امارات با نتیجه 2-2 متوقف شد .
کد خبر: ۶۵۸۷۴۷
توقف تراکتورسازی برابر العین

به گزارش جام جم ورزشی در این بازی که در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام (ره ) شهر تبریز برگزار شد ٰ شاگردان تونی اولیویرای پرتغالی با وجود نیاز به 3 امتیاز بازی به یک امتیاز اکتفا کردند تا العیم همچنان صدرنشن گروه سوم باقی بماند .

در این بازی تراکتورسازی با وجودی که با گل دقیقه 20 سعید دقیقی از حریف پیش افتاده بود ؛ اما در ابتدای شروع بازی در نیمه دوم دو گل خورد .

در دقیقه 54 بازی، عمر عبدالرحمان پاس زیبایی را پشت مدافعان تراکتورسازی ارسال کرد که آساموآ ژیان این فرصت را به گل تبدیل کرد.

در ادامه بازی در دقیقه 59 بازی عمر عبدالرحمان یک پاس دیگر را درون محوطه جریمه تراکتورسازی ارسال کرد که این بار برادرش محمد عبدالرحمن، توانست از فرصت بدست آمده استفاده کند و گل دوم العین را به ثمر برساند.

فرشاد احمد زاده بازیکن جوان تراکتور بر روی حرکت انفرادی خود این گل را در دقیقه 61 پاسخ گفت تا تراکتورسازی از شکستی خانگی فرار کند . در نیمه دوم العین خیلی بهتر از تیم میزبان ظاهر شد تا با توجه به حضور آساموا ژیان در خط حمله اش حسابی دفاع تراکتور سازی را عذاب دهد .

گفتنی است تراکتورسازی بازی رفت را 3-1 در امارات به حریف واگذار کرده بود .

تراکتورسازی با این نتیجه پنج امتیازی شد و بالاتر از لخویای قطر در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت. العین امارات هم با شش امتیاز صدرنشین این گروه است.

دیگر بازی این گروه را الاتحاد عربستان و لخویا قطر فردا (چهارشنبه) برگزار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها