استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

تکذیب خبر تبادل 34 زندانی با مرزبانان ربوده شده

موضوع آزادی مرزبانان ایران در حال پیگیری است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت : موضوع آزادی مرزبانان در سفرهای متعدد مقامات پاکستانی به خراسان رضوی پیگیری شده و اقدامات لازم در این خصوص ، صورت گرفته است.
کد خبر: ۶۵۸۶۴۴
موضوع آزادی مرزبانان ایران در حال پیگیری است

به گزارش واحد مرکزی خبر‌ ، علی اصغر رشید در دیدار با خانواده سه مرزبان ربوده شده خراسان رضوی افزود : تلاش های گوناگونی در سطوح مختلف بین المللی ، کشوری و استانی برای آزادی مرزبانان ربوده شده صورت گرفته است و این اقدامات تا حصول نتیجه نهایی توسط نیروهای سیاسی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی دنبال می شود.

در این دیدار که فرمانده انتظامی و جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هم حضور داشتند، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیگیری های مکرر رئیس جمهور و مسئولان وزارت کشور افزود: به همین منظور در آینده نزدیک وزیر کشور با مسئولان پاکستانی دیدار خواهد کرد.

رشید گفت: این روند از سوی وزارت خارجه نیز همچنان ادامه دارد به گونه ای که منجر به صدور بیانیه محکومیت این اقدام تروریستی از سوی بان کی مون ، دبیرکل سازمان ملل متحد شد .

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد: با اعتماد به خدمتگزاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به زودی زمینه آزادی این عزیزان فراهم شود .

خانواده های مرزبانان ربوده شده هم ضمن قدردانی از پیگیری های مجدانه استاندار و مسوولان استانی ، انتظارات خود را در این خصوص ابراز داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها