آماده باش آتش نشانان در روز طبیعت

آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با استقرار در 256 نقطه مختلف کلانشهر تهران شامل بوستان‌ها، تفریحی و تقاطع‌های اصلی در قالب تیم‌های عملیاتی مستقر وآماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.
کد خبر: ۶۵۸۵۴۱
آماده باش آتش نشانان در روز طبیعت

فتح الله تیموری معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: سازمان آتش نشانی به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز سیزدهم فروردین علاوه بر 103ایستگاه آتش نشانی در نقاط مختلف شهر در بیش از 256 نقطه اصلی و مهم و نیز پایگاه های موقت و سیار مستقر خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس آتش نشانان تهرانی در روز طبیعت با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و 256دستگاه خودروی سنگین و سبک و موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز تهرانی و مسافرین نوروزی هستند.

تیموری خاطرنشان کرد: در روز طبیعت سازمان آتش نشانی تهران با استقرار 600 آتش نشان شامل 150موتور سوار. 450 نیروی عملیاتی موقت و سیار در میادین، مراکز مهم شهر، خیابان ها و تقاطع های اصلی، پارک ها، بزرگراه ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده کلانشهر تهران را در پوشش ایمنی خود دارد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: علاوه بر این، ایستگاه های آتش نشانی مناطق مختلف تهران در این روز نیز همچون روزهای دیگر سال فعالیت ها و برنامه های عادی خود را انجام می دهند و آتش نشانان حاضر در این ایستگاه ها برای اجرای عملیات امداد و نجات در صحنه حوادث احتمالی آمادگی کامل دارند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها