کد خبر: ۶۵۸۳۵۴
پنجعلی: بازیکنان پرسپولیس از طریق سازمان لیگ پول‌هایشان را می‌گیرند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس از طریق سازمان لیگ مطالبات خود را با هماهنگی باشگاه دریافت می‌کنند.


محمد پنجعلی در گفت‌و گو با فارس در مورد تکلیف 2 میلیارد تومان کمک وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه این پول مشکلی ندارد و خطری آن را برای رسیدن به پرسپولیس تهدید نمی‌کند و ما این پول را دریافت کرده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی که این پول را چگونه به بازیکنان می‌دهید، گفت: فردا جلسه‌ای بین منتقمی قائم مقام باشگاه دایی سرمربی و اینجانب برگزار می‌شود و لیست پرداختی‌ها را تهیه و در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دهیم.

سرپرست قرمزپوشان در پاسخ به سوالی که چرا این لیست را در اختیار سازمان لیگ قرار می‌دهید، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده پول به حساب سازمان لیگ رفته و پس از ارائه لیست از سوی دایی و باشگاه بازیکنان پولشان را از سازمان لیگ دریافت خواهند کرد. این مسئله خاصی نیست و به خاطر برخی از مسائل قانونی است.

سرپرست قرمزپوشان در پایان در پاسخ به سوالی که میزان پرداختی بازیکنان کادر فنی چقدر است گفت: قطعا این موضوع با نظر دایی انجام می‌شود اما باز هم این بچه‌ها مشکل دارند و امیدوارم که بقیه مشکل بازیکنان ما زودتر حل شود. بالاخره این مبلغی است که فقط گوشه‌ای از مشکل بچه‌ها را در شب را عید پُر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها