مربی عربستان معتقد است تیم ایران در دور گروهی جام ملت‌های آسیا حذف خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۸۰۲۱
مربی عربستان: ایران در دور گروهی جام ملت‌های آسیا حذف می‌شود!

قرعه‌کشی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا امروز برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه 3 با تیم‌های امارات، قطر و بحرین هم گروه شد.

"خلیل الزایانی" مربی عربستان در واکنش به قرعه این کشور در جام ملت‌های آسیا گفت: عربستان در گروه متعادلی قرار گرفته است، البته باید از کره‌شمالی ترسید. این تیم، تیم خطرناکی است و شانس زیادی برای صعود دارد. البته ازبکستان و چین نیز تیم‌های خوب دیگری هستند که همگی مدعی صعود از گروه محسوب می‌شوند.

الزایانی درباره گروه 3 جام ملت‌های آسیا که در آن ایران قرار دارد، گفت: فوتبال ایران دیگر مانند گذشته قدرتمند نیست. نتایج اخیر تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. حضور سه تیم عربی در کنار ایران باعث شده است که این گروه پیچیدگی‌های زیادی داشته باشد. با این وجود من فکر می‌کنم امارات و بحرین از این گروه به مرحله بعد صعود کنند و ایران نتواند جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.
ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
فكر كنم مربی عربستان بیماری هذیان گرفته یا عقده ضعف مفرط تیم عربستان را دارد كه به طور كلی از فوتبال آسیا حذف شده و هیچكس اونو به حساب نمی آره .
متاسف
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
ببین چه بلایی سرمون اومده كه مربی عربستان جرات میكنه درمورد ایران اینطوری قضاوت كنه
حسن مهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
به همین خیال باش وهابی --حالا ببیبن فعلا كه ما رفتیم جام جهانی --انت فی تماشا كره القدم اندر TV---ضمنا به كوری چشم شما سربازهامونم ازاد می كنیم
شهسوار
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
۰
۰
هدف فقط و فقط جنگ روانی ، عربستان حاضر دو برابر هزینه ای كه صرف اردوهای تیم ملی كشورش می كنه، هزینه كرده كه رو مخ ایرانی ها بره ، جالبه در اكثر مواقع به نتیجه نمیرسه .
زنده باد ایران و ایرانی

نیازمندی ها