بازیکنان فینال تاریخی بایرن-منچستر کجا هستند؟

گزارش سایت یاهو از علی دایی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حقیقی و صادقیان، دو بازیکن خاطی پرسپولیس کار ناخوشایندی را انجام دادند، اما می‌گوید نمی‌خواسته نبود آنها به تیم ضربه بزند.
کد خبر: ۶۵۷۶۲۰
علی دایی: می‌خواستم صادقیان و حقیقی را اخراج کنم

علی دایی، در پایان نخستین تمرین سرخپوشان در سال جدید با تبریک سال نو به هواداران پرسپولیس، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از ماه‌ها که مصدومان زیادی داشتیم، امروز توانستیم با تمام بازیکنانمان تمرینات را پیگیری کنیم. از این بابت خوشحال هستم که می‌توانیم با تمام بازیکنان تمرینات را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما قول قهرمانی به هواداران پرسپولیس می‌دهید؟ اظهار کرد: من از اول هم قول قهرمانی نداده بودم و الان هم نمی‌خواهم قول قهرمانی بدهم، اما این قول را به هواداران می‌دهم که با تمام وجود در سه بازی آینده به میدان برویم و با کسب تمامی امتیازات امید زیادی برای کسب قهرمانی داشته باشیم.

به گزار ش ایسنا ،سرمربی تیم پرسپولیس در مورد درگیری فیزیکی رضا حقیقی و پیام صادقیان نیز گفت: متاسفانه در بازی دوستانه که مقابل نفت تهران داشتیم اتفاقی رخ داد که نباید می‌افتاد و دو بازیکن ما با هم درگیر شدند. من تا به حال چنین صحنه‌ای را ندیده بودم. قصد داشتم این دو بازیکن را از تیم کنار بگذارم، اما با وساطت بازیکنان و اعضای کادر فنی تصمیم گرفتم این دو بازیکن را در اختیار کمیته‌ انضباطی باشگاه قرار دهم. کمیته‌ انضباطی هم با کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد با آنها برخورد کرد. امیدوار هستم که دیگر در آینده چنین صحنه‌هایی را در فوتبال نبینیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
یوسف ع
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
۰
۰
شهریار اگر این هارا اخراج میكردی مردم را ازدست لوس بازیهای حضرات راحت می كردی؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها