کد خبر: ۶۵۵۹۶۴
رییس العین برای شکست تراکتورسازی دست به دامان هواداران شد

رییس باشگاه العین معتقد است تیمش تراکتورسازی را در امارات شکست می‌دهد و صدرنشین جدول خواهد شد. او از هواداران خواست برای حمایت از تیم محبوب خود در دیدار سه‌شنبه برابر تراکتورسازی در ورزشگاه حضور یابند.

به گزارش ایسنا، تراکتورسازی در آخرین بازی خود در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه‌شنبه همین هفته در امارات به مصاف تیم پرستاره العین می‌رود؛ دیداری که برای دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و پیروزی در آن می‌تواند هر کدام از دو تیم را صدرنشین دور رفت کند.

شیخ عبدالله بن‌محمد آل نهیان، رییس باشگاه العین از هواداران تیمش خواست برای حمایت از تیم محبوب خود برابر تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند. او گفت:‌ می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار خانگی صدر جدول رده‌بندی را در دور رفت مرحله گروهی به دست آوریم. امیدوارم که هواداران با حضور پرشمار خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت کنند. در دیدار نخست برابر لخویا تماشاگران به خوبی از تیم خود حمایت کردند. در دیدار برابر تراکتورسازی هم به حضور آنها نیاز داریم. در دیدار برابر الاتحاد نمایش خوبی داشتیم و می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه آساموآ ژیان نتوانست از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند و در نهایت بازی را واگذار کردیم. با این حال از عملکرد تیم راضی هستم و بازیکنان نمایش خوبی داشتند.

او افزود: تماشاگران در فوتبال اهمیت بسیار بالایی دارند. در دیدار برابر الاتحاد این مسئله به خوبی نمایان شد. در حالی که تیم حریف با یک گل عقب بود تماشاگران دست از تشویق و حمایت خود برنداشتند و همین مسئله باعث شد تا بازیکنان الاتحاد با زدن دو گل بازی را به سود خود به پایان برسانند. امیدوارم که هواداران ما هم با حضور در ورزشگاه از تیم خود تا پایان بازی حمایت کنند. ما تا الان خوب کار کرده‌ایم و شکست برابر الاتحاد هم به خاطر بدشانسی بود.

تراکتورسازی در دیدار نخست خود برابر الاتحاد با یک گل به پیروزی رسید و در دیدار دوم برابر لخویا در قطر یک تساوی ارزشمند به دست آورد تا با چهار امتیاز در صدر جدول رده‌بندی این گروه قرار گیرد. این در حالی است که العین با ستاره‌های گرانقیمت خود در دیدار نخست برابر لخویا به پیروزی رسید اما در دیدار دوم با نتیجه دو بر یک بازی را به الاتحاد واگذار کرد تا با سه امتیاز در رده دوم قرار گیرد. بنابراین دیدار سه‌شنبه شب برای دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و می‌تواند هر کدام از دو تیم را صدرنشین دور رفت کند.

الاتحاد هم با سه امتیاز در رده سوم قرار دارد و لخویا تنها با یک امتیاز قعرنشین است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها