مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان گفت: با موافقت آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه محصولات و تولیدات زندانیان از این به بعد با نام ˈحامیˈ به بازار عرضه می شود.
کد خبر: ۶۵۵۷۸۳
حامی، برند محصولات زندانیان شد

رحیم مطهری نژاد افزود: بنیاد تعاون زندانیان حدود 60 هزار زندانی را در قالب کارهای تولیدی و خدماتی تحت پوشش دارد.

وی ادامه داد: این زندانیان در قسمت های مختلف مانند تولید لباس، وسایل چوبی ، وسایل ورزشی، منبت و غیره فعالیت می کنند ولی تا کنون این تولیدات هیچ لوگو و برند تجاری نداشته است.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان ادامه داد: از این رو این بنیاد خواستار نام تجاری برای تولیدات شد که خوشبختانه رییس قوه قضاییه با این موضوع موافقت کرد و از این بعد محصولات زندانیان با نام ˈحامیˈ به بازار مصرف عرضه می شود.

مطهری نژاد خاطر نشان کرد: علت انتخاب این نام آن است که همگان بدانند اینها تولیدات زندانیان است و اگر موسسه یا شرکتی چه خصوصی یا دولتی داوطلب کمکی به این قشر از جامعه بود و درخواست سفارش تولید داشت ، راحت تر بتواند این کار را انجام دهد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همشهری
Switzerland
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
من به خاطر یك مشكلی كه برایم بوجود امد مدت شانزده روز در یك از زندان ها بودم در انجا هیچ طبقه بندی برای زندانیان نبود هم اتاقی های من جرمشان از این قرار بود : معاونت در قتل، نزاع دسته جمعی، بدهكار مالی، سارق موتور زندانی مهریه ، ادم ربایی و ...... جالب این است كه بدانید ما جماعت در بند، در یك اتاق نهایتا 18 متری از وجود هم فیض می بردیم تعداد ما 13 نفر بود ! این مطلب را بدون كوچترین اغراق بیان نمودم. زندانیان مشكلات بسیار مهمتری از برند سازی دارند

نیازمندی ها