پرونده قتل دختر بچه آمریکایی بعد از 57 سال دوباره به جریان افتاد

نیم قرن سکوت

مربی ورزش مقتول به‌عنوان متهم دستگیر شده است

قتل دختر10ساله با شلیک​گلوله

جسد دختر بچه‌ ده ساله آمریکایی که در میانه راه خانه دوستش، ربوده شده و با شلیک گلوله‌ای به سرش به قتل رسیده، در سطل زباله پیدا شده است. گفته شده این دختر که هیلی اونز نام داشت و ساکن شهر میسوری اسپرینگ‌فیلد بود، در حال بازگشت از خانه دوستش ربوده شده است.
کد خبر: ۶۵۵۰۴۰

شاهدان عینی مرد میانسالی را دیده‌اند که سوار خودروی فورد رینجر طلایی ابتدا چند بار در خیابان جولان داده و سپس دخترک را در حالی‌که جیغ می‌کشیده و دست و پا می‌زده، به زور داخل خودروی خود کشانده است.

یکی از شاهدان گفته راننده از خودرو پیاده شد و دخترک را با دست چپ خود داخل ماشین انداخت و بعد بسرعت از محل دور شد.

کریگ میشل، مربی 45 ساله مدرسه در رابطه با قتل این دختر بازداشت و به قتل درجه اول، اقدام جنایی مسلحانه و کودک‌ربایی متهم شده است. او در صورت اثبات اتهامش ممکن است به مرگ محکوم شود. البته پرونده تا رسیدن به مرحله صدور حکم فاصله زیادی دارد و تحقیقات در مرحله ابتدایی است.

بازپرس جنایی اعلام کرده جزئیات تکان دهنده‌ای از آخرین ساعات زندگی قربانی به دست آمده است: شواهد به حدی وحشتناک است که تن هر آدمی را می‌لرزاند.این دختر واقعا به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسید.

مقامات پلیس می‌گویند هنگام بازرسی متوجه بوی شدید مایع سفیدکننده از آپارتمان کریگ میشل‌وود شده‌اند. زمانی که پلیس به این فرد مشکوک شد، خانه او را بدقت بررسی و دو کیسه پلاستیکی زباله پیدا کرد که رویش با کاغذ و مدارک پوشانده شده بود. ماموران پس از بررسی کیسه‌ها مشاهده کردند جسد دختربچه بعد از مثله شدن، داخل این دو کیسه زباله گذاشته شده است. پلیس گفته زمانی که ماموران به خانه متهم مراجعه کردند، او چیزی شبیه لوله آب به دست داشت که با آمدن پلیس آن را دور انداخت.

یک سلاح کالیبر 22 نیز در منزل متهم کشف شده است. در همین حال پزشکی قانونی جای گلوله در جمجمه کودک و زخم‌هایی مانند خراشیدگی در بازوان او را تائید کرده است. مقامات منتظر نظر پزشکی قانونی درباره هویت جسد هستند اما رئیس پلیس اسپرینگفیلد با اطمینان اعلام کرده جسد متعلق به همین دختربچه است.

این دختر بچه ده ساله حوالی ساعت 5 بعد از ظهر روز حادثه مفقود شد و این درست زمانی است که متهم درباره آن توضیحی ندارد.

متهم در بازجویی‌ ادعا کرده ساعت 3 و 15 دقیقه از مدرسه به خانه برگشته و جای دیگری نرفته است و البته برای ساعت 5 بعدازظهر هیچ شاهدی ندارد. او سپس حرف‌های خود را عوض کرد و گفت روز حادثه مدتی در شهر رانندگی کرد اما هیچ کار دیگری انجام نداد و نه با دخترک و نه با هیچ‌کس دیگری تماس نداشت. او اتهام قتل و کودک ربایی را بشدت رد کرده و گفته است بدون هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای به وی تهمت زده‌اند.

متهم از سال 1998 در مدارس منطقه اسپرینگفیلد به‌عنوان مربی ورزش فعالیت داشته است. مقامات مدرسه گفته‌اند وضع استخدام او تا روشن شدن نتیجه پرونده به حالت تعلیق درآمده و او اجازه ندارد وارد مدرسه شود. اولین دادگاه متهم تا چند روز دیگر تشکیل خواهد شد. این درحالی است که تاکنون متهم، وکیلی معرفی نکرده است.

در این میان مراسم یادبودی مقابل خانه قربانی برگزار شده است. همسایه‌ها و دوستان مقتول همراه خانواده‌هایشان با اهدای عروسک، دسته گل و شمع با خانواده داغدار ابراز همدردی کردند.

دادستان دن پترسون ضمن تسلیت به خانواده قربانی، به رسانه‌ها گفته پلیس با جدیت پرونده را دنبال و عدالت را اجرا خواهد کرد. او از خبرنگاران خواسته به حریم خصوصی خانواده داغدار احترام بگذارند و به آنها اجازه دهند مراسم سوگواری را با آرامش برگزار کنند. خانواده دخترک تاکنون با رسانه‌ها صحبتی نکرده و درخواست‌های مصاحبه را رد کرده‌اند.

منبع: اچ.ال.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها