گفت‌وگو با پیام صادقیان، هافبک جوان پرسپولیس

پایان خوش فصل وحشتناک

کد خبر: ۶۵۴۹۲۱
2 گل عباس زاده روی پاس های پیام صادقیان

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی تورنمنت سرداران شهید استان مازندران صدرای نکا را با دو گل شکست داد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس؛ دیدار تیم های پرسپولیس و صدرای نکا دقایقی پیش به پایان رسید و تیم فوتبال پرسپولیس با درخشش عباس زاده و صادقیان به برتری دو بر صفر دست یافت.

در دقیقه 58 عباس زاده روی پاس عمقی پیام صادقیان با بغل پای فنی دروازه تیم صدرا را باز کرد.

در دقیقه 70 نیز پاس چیپ پیام صادقیان پشت مدافعان صدرای نکا به عباس زاده رسید و گلزن جوان پرسپولیس نیز با ضربه چیپ دروازه تیم صدرا را باز کرد.

عباس زاده بعد از به ثمر رساندن گل اول پیراهن شماره 10 نساجی مازندران ، تیم سابقش را که زیر پیراهن پرسپولیس بر تن کرده بود به نمایش گذاشت و البته به خاطر این اقدام از سوی داور با کارت زرد مواجه شد.

بنگر و صادقیان نیز در این مسابقه از داور کارت زرد گرفتند.

اعضای دو تیم در پایان مسابقه با یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

همچون بازی های رسمی مصاحبه کردن در کنار زمین ممنوع بود و مصاحبه بازیکنان و مربیان در اتاق کنفرانس و جایگاه مخصوص انجام می شد.

مسئولان برگزاری این مسابقات ضمن فراهم کردن امکانات تمرینی و اقامت برای سرخپوشان مسابقات این تورنمنت را نیز با نظم و ترتیب خاصی برگزار می کنند که با تقدیر و تشکر باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس همراه بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین بازی این تورنمنت ساعت 14:30 روز جمعه پس از 20 سال به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت و روز شنبه 24 اسفند به تهران بازخواهد گشت.

تیم های صدرای نکا و نساجی نیز 25 اسفند آخرین بازی این تورنمنت را برگزار خواهند کرد.

هدایا و لوح تقدیر سه تیم حاضر در این رقابت ها در ضیافت شامی که قبل از بازی پرسپولیس و نساجی برگزار خواهد شد به تیم ها اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها