کد خبر: ۶۵۴۳۱۶
پورحیدری: استقلال الریان را ببرد می‌تواند به عنوان سرگروه صعود کند

منصور پورحیدری در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال درخصوص بازی با الریان صحبت کرد.

به گزارش جام جم ورزشی ، منصور پورحیدری در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه استقلال درخصوص بازی با الریان صحبت کرد:

*بازی با الریان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
تیم الریان در دو، سه سال اخیر همیشه هم‌گروه استقلال بوده و خوشبختانه استقلال هم همیشه مقابل آن موفق عمل کرده است. با این حال نمی‌توان این بازی را راحت حساب کرد چون تیم الریان بازی اولش را باخته و حتماً به دنبال این است که با استفاده از میزبانی‌اش بتواند آن شکست را جبران کند. با این حال حتماً بچه‌های ما به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستند تا به امید خدا بتوانند بادست پر برگردند.
*فکر می‌کنید استقلال در این بازی بتواند برنده باشد؟
اگر بچه‌‌ها امتیاز نگیرند کارشان برای صعود خیلی سخت می‌شود به همین خاطر حتماً با هدف برد وارد زمین می‌شوند.
*گل نخوردن در این بازی اولویت استقلال است درست است؟
با توجه به شکست استقلال در بازی اول، یک امتیاز در قطر نمی‌تواند جالب باشد. من خودم دیدم که کادرفنی استقلال تأکید زیادی به بچه‌ها روی برد در دیدار با الریان داشتند. حتماً استقلال در همین بازی به دنبال برد است با این حال نباید فراموش کنیم نباختن در خانه حریف و کسب تساوی باز بهتر از باختن است.
*شرایط روحی و روانی استقلال خیلی می‌تواند به موفقیت این تیم در قطر کمک کند شما قبل از پرواز استقلال به قطر شرایط روحی این تیم را چطوردیدید؟
خوشبختانه شرایط روحی استقلال خیلی خوب بود و در این مدت کادرفنی هم با بچه‌‌ها خیلی صحبت کردند تا شکست مقابل الشباب را فراموش کرده و با انگیزه بالا مقابل الریان به میدان بروند. امیدوارم استقلالی‌ها در این بازی به خوبی از فرصت‌ها استفاده کنند تا ان‌شاءا... بتوانند با دست پر به تهران بازگردند.
*برد در این بازی خیلی می‌تواند به موفقیت استقلال در آسیا کمک کند درست است؟
صددرصد همین‌طور است اگر استقلال این بازی را ببرد می‌تواند مقابل الجزیره هم با شرایطی بهتر بازی کند تا حتی به عنوان تیم اول به دور بعد صعود کند ما اگر این بازی را ببریم نتیجه‌اش را در این چند بازی باقی‌مانده در لیگ هم می‌بینیم به همین خاطر من امیدوارم بچه‌‌ها هر چه در توان دارند را برای کسب پیروزی در این دیدار بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جمشید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
۰
۰
رویاهایت بر باد رفت!

نیازمندی ها