رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور از آغاز پیش فروش حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس، مینی بوس و سواری های کرایه بین های شهری از صبح امروز یکشنبه خبر داد.
کد خبر: ۶۵۳۹۳۷
آغاز پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس‌های نوروزی

احمدرضا عامری روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:در مجموع پیش فروش بلیت های نوروزی 19 هزار و 600 دستگاه اتوبوس از روز جاری در ترمینال های شرق ، غرب ، جنوب و پارکینگ بیهقی آغاز شد.

به گفته این مقام مسوول همزمان با آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی در ترمینال های تهران، پیش فروش بلیت های نوروزی در دفاتر شرکت های تعاونی مسافری در سطح شهر تهران آغاز شده و متقاضیان می توانند برای تهیه بلیت های مورد نیاز خود به این دفاتر در سطح شهر مراجعه کنند.

وی با بیان این که با وجود تورم زیاد قیمت بلیت های اتوبوس های شهری در طول سال هیچ گونه افزایشی نداشته است ، گفت: امسال بلیت اتوبوس در ایام تعطیلات نوروزی که از 25 اسفند ماه جاری آغاز می شود با 20 درصد افزایش به متقاضیان عرضه می شود.

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از مشکلات مربوط به فروش بلیت، بازرسین اتحادیه بر عملکرد شرکت های تعاونی نظارت می کنند تا مردم به راحتی بتوانند برای خرید بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.

رییس اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور تاکید کرد مردم هرگونه شکایات و مسایل خود را می توانند با شماره تلفن 66709032 اطلاع رسانی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها