کد خبر: ۶۵۳۴۰۰
فرکی: روی محرومیت رحمتی حساسیتی ندارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد شرایط تیمش را در آستانه دیدار با الفتح خوب عنوان کرد ولی نگران آسیب دیدن بازیکنانش است.

حسین فرکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ وضعیت فولاد در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: وضعیت ما که مشخص است. خود را برای دیدار با الفتح آماده می‌کنیم و شرایط خوب است. بازیکنانمان با انگیزه کار می‌کنند ولی نگرانم که در دیدارهای آسیایی مصدوم شوند.

وی افزود: امسال فشار زیادی روی تیم بود و اکنون شرایط حساسی داریم. تا پایان سال دو بازی آسیایی داریم که یکی در اهواز و دیگری در ازبکستان است. در سال جدید هم فشردگی بازی‌های لیگ و آسیا زیادتر می‌شود. اولویت ما دیگر برتر است و نمی‌خواهیم فرصت خوبی را که برای قهرمانی به دست آورده‌ایم، از دست بدهیم.

سرمربی فولاد درباره تغییر زمان دیدار تیمش در لیگ برتر برابر استقلال گفت: برای ما فرقی نداشت که چه زمانی بازی کنیم چون نگاهمان به این مساله ملی بود. استقلال مثل ما نماینده ایران در آسیاست و چون درخارج از کشور بازی داشت، می‌خواست که بازی با ما یک روز عقب بیفتد و ما هم مخالفتی نداشتیم.

وی درباره‌ جریمه نقدی مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال و حرف و حدیث‌های ناشی از این حکم نیز گفت: فکر می‌کنیم که اصلا رحمتی کاری نکرده که بخواهد محروم شود یا نشود تا به درست یا غلط بودن حکم کمیته انضباطی فکر کنیم. اگر هیچ اتفاقی نیفتاده بود رحمتی در بازی با ما درون دروازه استقلال می‌ایستاد. حالا هم همین فکر را می‌کنیم. حساسیتی روی رحمتی ندارم. اگر بخواهیم قهرمان شویم، باید این قدر قوی شویم که بودن یا نبودن یک بازیکن حریف برایمان مهم نباشد.

وی افزود: اگر دو بازیکن من در تمرین مصدوم شوند چه کار باید بکنم؟ آیا باید همه فکرم را معطوف آنها کنم؟ این اتفاق در دیدار برابر السد رخ داد ولی من دو بازیکن جوان را به میدان فرستادم و کارم نتیجه‌ خوبی داشت.

فرکی همچنین گفت: رحمتی دروازه‌بان خوبی است. امیدوارم برابر ما بازی کند تا بازی در سطح بالایی انجام شود. دیگر به دنبال این نیستیم که کمیته انضباطی چه حکمی داده و حکمش به چه دلیل بوده است. این تشخیص کمیته انضباطی بود و تشخیص درست یا غلط بودنش در حوزه کاری من نیست.

مربی تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی 2006 درباره‌ دیدارهای تیم ملی در هفته‌ گذشته هم گفت: ‌دیدار اول برابر کویت یک دیدار رسمی ولی بی‌تاثیر بود. آن بازی فرصت بسیار خوبی بود که بازیکنان جوان میدان ببینند. با کار کی‌روش موافق بودم که بازیکنان جوان لیگ و تعدادی از سابقه‌داران تیم ملی مثل رحمان احمدی و کریم انصاری‌فرد را به میدان فرستاد. اگر این کار انجام نمی‌شد، نوع دیگری از کادرفنی انتقاد می‌کردند.

وی درباره‌ دیدار با گینه هم گفت: این تیم شبیه نیجریه بود اما با شرایط ما طبیعی بود که نباید از تیم ملی انتظار زیادی می‌داشتیم. گینه تیم خوبی بود. جام‌جهانی رقابت کوچکی نیست و تیم‌های بزرگی در آن هستند. شکست برابر گینه برای ما هشدار بود. تیم ملی در نیمه اول برابر گینه خوب نبود اما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت. این مساله نشان می‌دهدکه هر چه بیشتر بازی کنیم، کادر فنی اطلاعات بهتری از تیم پیدا می‌کند.

وی درباره‌ کیفیت حریفان تدارکاتی تیم ملی هم اظهار کرد: مطمئنا باید با تیم‌های شناخته شده‌تر بازی کنیم ولی این هم مهم است که آنها تمایل به این کار داشته باشند. البته بازی کردن با تیم‌هایی در سطح گینه و بلاروس بهتر از بازی نکردن است. فعلا محکوم هستیم که با این تیم‌ها بازی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها