رئیس‌جمهور با خانواده شهیدان سیدحمزه، سیدابوالقاسم، سیدکریم، سیدکاظم و سید داوود سجادیان و همچنین علیرضا دست‌باز، پدر شهید و جانباز 70 درصد انقلاب اسلامی در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۵۳۲۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حسن روحانی در این دیدار گفت که اگر ایثارگری و فداکاری‌های این خانواده‌ها نبود، امروز هرگز نمی‌توانستیم عزت، استقلال و پیشرفت داشته باشیم. وی افزود: دولت و خدمتگزاران به مردم برای موفقیت در مسیر خدمت نیازمند دعا و حمایت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

حفاظت از محیط زیست حفاظت از منافع حیاتی کشور است

روحانی همچنین روز پنجشنبه در مراسم روز ملی جشن درختکاری گفت: همه آحاد مردم حفاظت از محیط زیست را به‌عنوان حفاظت از منافع حیاتی کشور مدنظر قرار دهند.

او با حضور در مرکز آموزش، تحقیقات و ترویج کشاورزی پس از غرس یک اصله نهال زیتون در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های دولت برای حفاظت بیشتر از محیط‌زیست گفت: دولت یازدهم درباره محیط‌زیست دغدغه‌های جدی دارد و آن را بسیار مهم به حساب می‌آورد. در کشوری که دچار خشکسالی است خیلی تاسف‌برانگیز خواهد بود اگر اجازه دهیم درختان تنومند که بعضا صد و حتی 200 سال عمر دارند به‌خاطر مجوزهای نابجا و مدیریت‌های نادرست از دست بروند و امیدوارم با همکاری همگانی با این پدیده شوم مقابله شده و اساسا بریدن درخت یک اقدام غیرقانونی، غیراخلاقی و غیرانسانی برای همگان محسوب شود.

روحانی تاکید کرد: دستگاه‌های حکومتی و دولتی به تنهایی از عهده حفاظت از منافع حیاتی داخلی برنمی‌آیند و این کار نیازمند مشارکت همگانی و فرهنگ‌سازی وسیع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها