ایران می تواند به صعود به مرحله حذفی امیدوار باشد.

کنستانت: شناخت خوبی از علی دایی دارم

کنستانت در روزی که تیم ملی گینه مقابل ایران در ورزشگاه آزادی به پیروزی رسید گلزنی کرد. این بازیکن میلان روزهای خوبی را برای تیم ملی ایران در جام جهانی پیش بینی می کند.
کد خبر: ۶۵۳۰۱۹
کنستانت: شناخت خوبی از علی دایی دارم

سایت جام جم ورزشی - کوین کنستانت 26 ساله بازیکن گینه ای میلان گفت و گویی را با فارس انجام داده که خلاصه این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

* شناخت خوبی از تیم ملی ایران داشتیم و می‌دانستیم این تیم یکی از تیم‌های خوب آسیاست اما باید بپذیریم که در آن دیدار گینه بهتر از ایران بازی کرد و مستحق بُرد بود.

*بازیکنان خوبی مثل دژاگه، نکونام، حدادی‌فر و خسرو حیدری در تیم ملی ایران بودند و اگر سایر بازیکنان این تیم هم بتوانند در همان سطح بازی کنند قطعاً فوتبال ایران در شرایطی متفاوت و سطحی عالی بازی خواهد کرد.

*درست است که من در تیم میلان که باشگاهی حرفه‌ای و بزرگی در دنیای فوتبال محسوب می‌شود بازی می‌کنم اما ملیت من گینه‌ای است و گینه هم در سال‌های اخیر به یکی از قطب‌های آفریقا تبدیل شده است، با این‌حال برای رسیدن به سطح تیم‌هایی مانند نیجریه، غنا و کامرون باید بیشتر تلاش کنیم.ما جام جهانی برزیل را از دست دادیم اما برای دوره بعدی تلاش می‌کنیم تا ما هم یکی از تیم‌های صعود کننده به جام جهانی باشیم.

*ایرانی‌ها واقعاً مردمان صمیمی با رفتاری دوستانه هستند و در دو روزی که در ایران بودم متوجه شدم که آنها خیلی مهربانانه برخورد می‌کنند، بنابراین به خاطر همین گرمی و رفتار صمیمانه از همه ایرانی‌ها تشکر می‌کنم.

*شناخت خوبی از علی دایی دارم و فقط می‌دانم که بیشترین گل‌های ایران را این بازیکن در زمانی که بازی می‌کرده به ثمر رسانده است.او را می‌شناسم و از نزدیک ندیده‌ام اما آمار گل‌هایش را دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها