80 تروریست در پاکستان دستگیر شدند

پلیس پاکستان اعلام کرد: در عملیات های روز پنجشنبه نیروهای امنیتی در شهر «کراچی» مرکز ایالت سند در جنوب این کشور 80 نفر تروریست از جمله چند نفر از اعضای گروه های غیرقانونی بازداشت شدند.
کد خبر: ۶۵۲۸۷۲
80 تروریست در پاکستان دستگیر شدند

بر اساس گزارش پلیس پاکستان، بیش از 25 مظنون به اقدامات تروریستی در این عملیات ها در منطقه «عطا الرحمان گوت» بازداشت و نیروهای امنیتی موفق به کشف مقادیر زیادی مهمات و سلاح شدند.

پلیس پاکستان همچنین اعلام کرد: نیروهای تکاور در مناطق مختلف این شهر 55 نفر دیگر از جمله چند شبه نظامی وابسته به گروه های غیرقانونی را بازداشت کردند.

در عملیات گسترده نیروهای امنیتی پاکستان در مناطق مختلف شهر کراچی علیه گروه های تروریستی، عوامل قتل های هدفمند وابسته به گروه های افراطی و غیرقانونی نیز بازداشت شدند.

دولت پاکستان از اواخر مرداد ماه گذشته عملیات برنامه ریزی شده ای را علیه گروه های تروریستی، افراط گرایان، عاملان قتل های هدفمند، آدم ربایان و اخاذان در شهر بندری کراچی آغاز کرده است.

انفجار بمب، افزایش خشونت های فرقه ای و قتل های هدفمند در کراچی در ماه های گذشته افزایش چشمگیری داشته به طوری که کمیسیون حقوق بشر پاکستان اعلام کرد: سال 2013 میلادی مرگبارترین سال برای مردم کراچی بوده و در طول این سال، سه هزار و 251 پاکستانی در جریان خشونت های سیاسی و قتل های هدفمند تروریستی با انگیزه های فرقه ای کشته شدند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها