خسرو حیدری از قلعه نویی و کروش به خاطر توجهی که نسبت به وی دارند تشکر کرد .
کد خبر: ۶۵۲۲۳۰
حیدری:از قلعه نویی و کروش تشکر می کنم

به گزارش جام جم ورزشی،خسرو حیدری در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال خصوص شرایط خود در تیم ملی صحبت کرد:
*در خصوص بازی که مقابل کویت داشتید،صحبت می کنی؟
بازی خوبی بود و کادر فنی تصمیم گرفتند که در این دیدار بیشتر به بازیکنان جدید و جوان تیم ملی میدان بدهند و با توجه به این که این بازیکنان چند روز بیشتر کنار هم تمرین نکرده بودند به عنوان بازی اول عملکرد خوبی داشتیم و همین بازیکنان هم در آینده می توانند حرف های بیشتری برای گفتن داشته باشند.
*از شرایط خودت چه خبر؟
خوشبختانه شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی را سپری می کنم و مشکلی از جهت مصدومیت ندارم.
*مقابل تیم ملی گینه بازی می کنی؟
قلعه نویی حواسش به وضعیت مصدومیت من بوده تا به مشکل نخورم وکروش هم حواسش است که مصدومیت من برنگردد و به من گفته که در نیمه دوم از تو استفاده می کنم.از کروش تشکر می کنم که به فکر من است و امیدوارم هر چه زودتر به شرایط آرمانی نزدیک شوم و بتوانم هم به تیم ملی کمک کنم و هم به استقلال.طی این مدت هماهنگی خوبی بین باشگاه استقلال و تیم ملی برقرار شد و من از دکتر فتح الله زاده و قلعه نویی ممنونم که در این راستا تعامل خوبی را به وجود آوردند.
*آندرانیک تیموریان هم دچار آسیب دیدگی شد تا چند هفته ای نتواند بازی کند؟
از مصدومیت او خیلی ناراحت شدم و امیدوارم آندو هر چه زودتر بهبود پیدا کند.حضور او هم می تواند به استقلال کمک کند و هم به تیم ملی.
*چه پیش بینی از بازی با الریان داری؟
بازی سختی داریم اما همه هدف و برنامه مان قطعا کسب پیروزی در این بازی است.امیدوارم با کسب 3 امتیاز این دیدار بتوانیم شکست مقابل الشباب را هم جبران کنیم.
*فکر می کنی استقلال در آسیا بتواند موفق عمل کند؟
درست است که ما در بازی اول شکست خوردیم اما باخت در بازی اول هیچ وقت نمی تواند نشانی بر نا موفقیت یک تیم در رقابت ها باشد.همیشه در آسیا خوب کار کردیم و امیدوارم بتوانیم امسال هم در آسیا بهترین نتایج را کسب کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها