گزیده عناوین روزنامه های صبح دوشنبه

1.750.000 سقف درآمد برای دریافت یارانه

لاریجانی:

محدودیت دید خبرنگاران در مجلس باید رفع شود

رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) ضمن بازدید از بخش‌های اداری مجلس، از جایگاه خبرنگاران در صحن علنی مجلس نیز بازدید کرد و خواستار انجام اصلاحاتی برای رفع محدودیت دید خبرنگاران شد.
کد خبر: ۶۵۱۹۳۸
محدودیت دید خبرنگاران در مجلس باید رفع شود

با وجود تعطیلی جلسات علنی در هفته جاری و عدم حضور خبرنگاران در مجلس، علی لاریجانی در جایگاه خبرنگاران در صحن مجلس حضور یافت.

معاونان و مدیران مجلس که در این بازدید لاریجانی را همراهی می‌کردند، ایجاد محدودیت دید برای خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران در جایگاه مخصوص آنها در صحن مجلس را به رئیس مجلس یادآور شدند که وی نیز تأیید کرد که در پی اعمال تغییرات اخیر، این محدودیت دید ایجاد شده است.

در همین رابطه علی افراشته - معاون اجرایی مجلس - نیز از بررسی طرح پیشنهادی اصلاحی برای رفع این محدودیت دید خبر داده است.

به گزارش ایسنا، پیش از آغاز بررسی بودجه در مجلس، تغییراتی در فضای صحن مجلس ایجاد شد؛ به این ترتیب که فضای باز انتهای صحن علنی مجلس که پیش از این محلی برای نشست‌ها و گعده‌های برخی نمایندگان بود به ایجاد کریدورهای مسقفی اختصاص یافت.

کریدورهای ایجاد شده در انتهای سالن جلسات علنی مجلس همچنین دید خبرنگاران و تصویربرداران مسقر در جایگاه تماشاچیان در صحن مجلس را محدود می‌کرد، در حالی که پیش از این دید نسبتاً کاملی نسبت به کلیه صندلی‌های نمایندگان در صحن مجلس وجود داشت. همچنین در دو کنج صحن مجلس گلدان‌های گل مصنوعی برای پر کردن فضاهای خالی استفاده شده است.

در پی اعتراض خبرنگاران و تذکر برخی نمایندگان نسبت به این محدودیت ایجاد شده، برخی اعضای هیأت رئیسه مجلس از جمله سیدشریف حسینی و محمد آشوری با حضور در جایگاه خبرنگاران قول مساعدی برای بازنگری در اقدامات صورت گرفته و رفع محدودیت دید خبرنگاران دادند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها