وزیر خزانه داری آمریکا در سخنانی در همایش سالانه کمیته روابط خارجی آمریکایی – صهیونیستی (ایپک) بزرگترین لابی آمریکایی حامی رژیم اشغالگر قدس، تأکید کرد: بسیار مهم است که به مذاکرات (هسته‌ای) فرصتی برای موفقیت داد و استفاده از زور را به عنوان آخرین گزینه در نظر گرفت.
کد خبر: ۶۵۱۸۵۷
شکست صهیونیست‌ها از شفافیت هسته‌ای ایران

به گزارش جهان نیوز به نقل از العالم، ژاکوب لو گفت: قبل از رسیدن به یک توافقنامه فراگیر ایران باید دلایلی واقعی را در خصوص اینکه برنامه‌اش کاملا مسالمت آمیز است و اینگونه باقی خواهد ماند؛ ارائه کند.

وی برای دلجویی از سران رژیم صهیونیستی با تأکید بر اهمیت امنیت این رژیم برای آمریکا، گفت: این توافق اگر مانع از تهدید هسته‌ای «رژیم صهیونیستی» یا هر طرف دیگری از سوی ایران نشود، پذیرفته نخواهد شد.اعمال تحریم های جدید مذاکرات کنونی را از بین می برد.

این سخنان وزیر خزانه داری آمریکا در حالی در آیپک مطرح می شود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، برای تاثیر گزاری بر مقامات آمریکایی به واشنگتن سفر کرده است.

نشست سالانه ایپک از دیروز آغاز شده و تا سه شنبه ادامه می یابد.

«لو» در عین حال خاطرنشان کرد: در صورت شکست مذاکرات کنونی، آمریکا نخستین کشوری خواهد بود که تحریم‌های شدیدی را علیه ایران اعمال خواهد کرد.

به عقیده ناظران، اعضای آیپک به شدت از شکست تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران و پیشرفت مذاکرات هسته ای به شدت عصبانی هستند. چرا که رفتار فعالانه و رویکرد مثبت و کاملا شفاف جمهوری اسلامی ایران در موضوع هسته ای و همکاری های کامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی، موجب شده است رژیم صهیونیستی و لابی های این رژیم در دنیا به شدت در انزوا قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها