رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – قزاقستان

نمایندگان ایران در 3 وزن حریفان خود را شناختند

تیم کشتی فرنگی ایران در روز نخست رقابت‌های بین المللی جایزه بزرگ زومباتلی مجارستان صاحب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز شد.
کد خبر: ۶۵۱۴۲۵
درخشش فرنگی کاران ایران در جایزه بزرگ فیلا

طالب نعمت پور در وزن 85 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، سعید عبدولی در 75 کیلوگرم و بشیر باباجانزاده در 130 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند و امید نوروزی در 66 کیلوگرم برنز گرفت.
به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ، در فینال این رقابتها، عبدولی برابر مارک مادسن دانمارکی در حالی که یک بر صفر پیش بود، سه اخطاره شد و نقره ی وزن 75 کیلوگرم را گرفت.در فینال 85 کیلوگرم، طالب نعمت پور موفق شد روبرتی کوبلیاشویلی از گرجستان را 2 بر صفر برده و قهرمان شود.همچنین در فینال 130 کیلوگرم بشیر باباجانزاده مقابل رضا کایالپ از ترکیه حاضر به کشتی گرفتن نشد و بر سکوی دوم ایستاد. سال قبل در جام جهانی تهران هم باباجانزاده حاضر نشد مقابل این رقیب ترک خود به میدان برود.اما امید نوروزی که به مسابقه رده بندی وزن 66 کیلوگرم رسیده بود، والیماکی از فنلاند را برد و به مدال برنز رسید.قاسم رضایی و سامان عزیزی دیگر کشتی گیران ایران در روز اول بودند که مدال نگرفتند.

سوریان، اخلاقی و قادریان در فینال

در دومین روز رقابت های جام زومباتلی حمید سوریان، حبیب الله اخلاقی و یوسف قادریان به دیدار فینال راه یافتند.
در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان قهرمان المپیک لندن، علیرغم سرماخوردگی شدید در اولین حضور خود پس از المپیک با چهار پیروزی به دیدار فینال راه یافت.
در وزن 80 کیلوگرم حبیب الله اخلاقی با سه پیروزی از جمله پیتر باشی قهرمان جام یادگار امام(ره) از مجارستان به دیدار فینال راه یافت. یوسف قادریان دیگر نماینده ایران در این وزن با کسب سه پیروزی به دیدار نهایی این وزن راه یافت تا فینال کاملا ایرانی شود.فرشاد علیزاده در همین وزن در دور اول با شکست مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 71 کیلوگرم محمد کریمی به گروه شانس مجدد راه یافت و وحید بابایی جعفری در همین وزن از دور رقابت ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها