مهدی کیانی پس از پیروزی ارزشمند تراکتورسازی برابر الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تکرار نمایش مقابل الاتحاد صددرصد از گروه خود صعود می‌کنیم.
کد خبر: ۶۵۰۵۸۶
مهدی کیانی: تراکتورسازی 100درصد صعود می‌کند

بازیکن تیم تراکتور سازی تبریز در گفتگو با ایسنا در خصوص پیروزی تیمشان در مقابل التحاد عربستان بیان کرد: اولین بازی امسال تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا بود و بازی حساسیت زیادی داشت. ولی خدا را شکر با برنامه ریزی خوب و دقیق توانستیم بازی تماشاگر پسندی را ارایه بدهیم. نیمه دوم با اخراج علی کریمی ده نفره بودیم ولی با همت و تلاش بازیکنان توانستیم این سه امتیاز را به هوادارانی که به استادیوم آمده بودند تقدیم کنیم

وی ادامه داد: هواداران همیشه یار 12 ما بودند و ما را نیز شرمنده کرده اند و دیروز نیز با حضور در استادیوم حمایت خوبی از تیم داشتند. خدا را شکر شادی پیروزی را دیشب در خیابان ها دیدیم و امیدوارم نتایج خوبی در ادامه کسب کرده و به هوادارانمان تقدیم کنیم

هافبک تراکتور سازان در خصوص اینکه آیا به صعود از گروهشان در لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستند یا خیر، گفت: به نظرم اگر در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا همانند بازی دیروز مقابل الاتحاد بازی کنیم، صد در صد با همت بازیکنان و کادر فنی صعود می کنیم زیرا با همت اعضای تیم هر کاری را می توان برای موفقیت تراکتور انجام داد. امیدوارم با حمایت هوادارانمان از گروهمان صعود کرده و افتخار آفرین باشیم.

کیانی در خصوص دیدار پیش روی تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا، اظهار کرد: دیدار پیش رویمان با لخویا به مراتب سخت تر از دیدار روز گذشته مقابل الاتحاد عربستان است. بازی در زمین حریف انجام خواهد شد و بازیکنمان به اب و هوای کشور میزبان عادت ندارند ولی انشالله با برنامه ریزی دقیق و مفید رو به جلو بریم تا با دست پر به تبریز بازگردیم. تمام تلاشمان را برای پیروزی در مقابل لخویا انجام خواهیم داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها