در راستای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفت

ابلاغ تکالیف جداگانه به دستگاه‌های اجرایی از سوی جهانگیری

رییس دفتر مقام معظم رهبری در ششمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در شیراز گفت: اقتصاد مقاومتی از تقکرات ناب مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۶۵۰۵۴۹
اقتصاد مقاومتی از تفکرات ناب مقام معظم رهبری

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: به سبب جایگاه معنوی شیراز در ایران اسلامی و وجود امامزادگان و بقاع متبرکه در استان فارس، پس از سفر رهبری، شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) نامیده شد که این عنوان در شان این شهر است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی گفت: رژیم پهلوی برای ترویج فساد در شهر شیراز با برگزاری مراسم جشن ننگین هنر و برنامه ننگین جشن های دو هزار و 500 ساله در تخت جمشید می خواست جایگاه مذهبی شیراز را تحت شعاع قرار دهد.

وی گفت: ‌در جلسه با سران سه قوه مقام معظم رهبری بیان کردند اگر می‌خواهید از این گردنه عبور کنیم باید نگاهتان به خارج نباشد.

وی تصریح کرد: آن ذلت‌ها را ما در آن زمان دیدیم و با تمام وجود لمس کردیم، آن مراکز آموزشی و آن دانشگاه که همگی غرق فساد بود و الان چگونه است.

وی افزود: نمی‌گوییم شرایط کشور اکنون مدینه فاضله شده است اما بزرگان ما و مسوولان حکومت کار را به پیش می‌برند و برای آن که مفاسد باقی مانده از گذشته اصلاح شود زمان نیاز است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حتی در زمان امیرالمومنین علی (ع) که معصوم و مطلق حق بود در مرکز حکومت یکی از ارادتمندان حضرت در ماه رمضان شرابخواری کرد و امیرالمومنین وی را حد زد و این نشان می‌دهد که فساد به سادگی ریشه‌کن نمی‌شود اما سمت و سوی حرکت جامعه ما درست است.

وی تصریح کرد: قدرتی که امروز کشور ما دارد را مقایسه کنید با برخی از روسای همسایگان ایران که درسازمان ملل در راهرو می‌ایستند تا رئیس جمهور آمریکا عبور کند و سر تعظیم فرود آورند.

وی گفت: آمریکا التماس می‌کند که به نوعی با ما ارتباط برقرار کند اما رهبر عظیم‌الشان که یک سر و گردن از تمام دولتمردان جهان بالاتر است با یک سخنرانی تمام توطئه‌ها و بافته‌های آنان را نقش بر‌آب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از سردمداران حکومت آمریکا علنی گفت آن ایرانی خوب است که مرده باشد، افزود: این اروپاییان که ادعا دارند و قدرت‌نمایی می‌کنند، در مذاکرات عبد ذلیل آمریکا هستند و یک خانم کریه‌المنظر در حالی بر راستی‌آزمایی تاکید دارد که خودشان کذاب هستند و به عهد و قرارداد خود پایبند نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی گفت: این‌ها جهان‌خواران و حیواناتی هستند که با کراوات و لباس اتو کرده جهان را چپاول می‌کنند چنانکه در اوکراین می‌بینید چه خبر است و از چند هزار کیلومتر آنسوتر در تظاهرات اوکراین شرکت کرده و آن را به آشوب می‌کشانند.

به گفته وی در سوریه و افغانستان نیز وضع این‌گونه است و قراردادی مانند کاپیتولاسیون را دارند برمردم افغانستان تحمیل می‌کنند که اگر امضا کنند ذلت ابدی را برای خود خریده‌اند.

وی گفت:می‌بینید که در افغانستان مردم مجلس عروسی دارند و شادی می‌کنند وهواپیمای بدون سرنشین آمریکا می‌آید و همگی را قتل عام می‌کند و سوال این است که آیا اینها می‌خواهند حقوق بشر را اجرا کنند که سرزمین خود را با قتل عام سرخپوستان و بومیان آن به دست آورده‌اند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران افزود : ما امروز در دنیا از نظر آمار بالاترین ذخیره‌های نفتی و گازی را داریم که چیز کمی نیست و آینده بشریت به انرژی بستگی دارد.

وی افزود: هر کشوری که نفت و گاز دارد ثروتمند است و امید داریم روسای سه قوه با رویه توصیه شده مقام معظم رهبری حرکت کنند تا از این مرحله به سلامتی عبور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها