آیت الله موسوی اردبیلی:

اعدام در «ملاء عام» ضرورت ندارد

صبح امروز در ملأعام

اعضای باند ابلیس اعدام شدند

فرمانده انتظامی کرج از اعدام صبح امروز ۳ عضو باند ابلیس در کرج، نظرآباد و هشتگرد خبر داد.
کد خبر: ۶۵۰۱۸۳
اعضای باند ابلیس اعدام شدند

سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی با اعلام خبر اعدام صبح امروز 3 عضو باند ابلیس در شهرهای کرج، نظرآباد و هشتگرد به سابقه جنایتها و شکایات افراد پرداخت و اظهار داشت: در اسفند سال 87 پلیس در جریان یک فقره آدم‌ربایی قرار گرفت که در آن مردی مدعی شده بود که 3 نفر همسرش را در برابر چشمانش توسط یک خودرو پراید ربودند.

فرمانده انتظامی کرج در ادامه افزود: پس از مدتی همسر این فرد که در آن زمان باردار نیز بود در بیابان‌های اطراف همان شهر کرج پیدا شد و این در حالی بود که شواهد حاکی از تجاوز وحشیانه 3 عضو باند ابلیس به وی داشت که طی این حادثه جنین زن مذکور سقط شد و با توجه به حساسیت موضوع این پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

سیدحقیقی با بیان این‌که پس از تحقیقات انجام شده پلیس، مأموران موفق به شناسایی 3 عضو این باند شیطان‌صفت به نام‌های حبیب، حمید و ارسلان شدند، خاطرنشان کرد: با انجام پیگیری‌های مستمر پلیسی مأموران انتظامی کرج موفق به دستگیری حبیب، حمید و ارسلان در روزهای اول، سوم و چهارم اردیبهشت سال 88 شدند و پس از دستگیری این متهمان مشخص شد که این افراد دارای سوابق متعدد بوده و از سارقان سابقه‌دار و اراذل معروف منطقه بودند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این افراد مشخص شد که 75 شاکی از این باند شیطان‌صفت شکایت دارند که عمده این موارد مرتبط با سرقت به عنف، آزار و اذیت و سرقت مسلحانه بود.

فرمانده انتظامی کرج در ادامه با اشاره به اعلام حکم دادگاه این مبنی بر اعدام اعضای آن در ملأعام از اعدام صبح امروز هر 3 عضو این باند در شهرهای کرج، نظرآباد و هشتگرد خبر داد، خاطرنشان کرد: پلیس نسبت به پرونده‌های این‌چنینی حساسیت ویژه‌ای دارد و تعقیب متهمان و کشف جنایات‌ این‌چنینی را در دستور کار ویژه خود قرار داده و تا حصول نتیجه پیگیر آن است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
ایول.
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
چرا پس از 5 سال این وحشی های جنایت كار اعدام شدند . مهلت 5 ساله برای چه ؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بانكی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
باسلام .ضمن خسته نباشی به پلیس وقوه قضایی... خوبه كه این پرونده حساسیتش بالابوده 4سال طول كشیده ...اگه حساس نبود چی میشد!!!!
-
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
خدارو شكر به نتیجه عملشون رسیدن . خیلی ممنون از نیروی انتظامی به خاطر اقدام شایسته و درستشون. واقعاً برای اون زن و همسرشون متأسفم خدا بهشون صبر و تحمل بده
سهیل
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
دست مریزاد . كمترین مجازات كسی كه به مال و ناموس مردم تعرض كنه باید اعدام باشه چه تو ملا عام چه تو زندان.
كتایون عباس آبادی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
باسلام و ادب میخواستم یه خسته نباشید بگم به برادرای غیور و متعصب نیروی انتظامی بخصوص فرماندهی محترم نیروی انتظامی كه با تلاش و جدیتشون امنیت و آرامش رو واسه زنا و دخترای ایرانی به وجود میارن به نوبه خودم واقعا ازشون تشكر میكنم و بابت اعدام این سه ابلیس هم تشكر ویژه میكنم دست مریزاد به همتون.
ایلا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
یكبار هم یك اقدام انقلابی از پلیس وقوه قضائیه دیدیم .امیدواریم درمواردفراوان مشابه كه مجرمان ومزاحمان نوامیس مردم آزادند ویا بامجازات اندك جریمه میشوند .به اعدام محكوم نموده وجامعه راازلوث وجود كثیفشان پاك كنید .بدانید كه وجدانهای بیدار ومردم فهیم همواره پشتیبان اقدامات شما درراه تأمین امنیت هستند .
ایرانی
United States
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
زنده باد دستگاه قضا كه این یكی كارش واقعا دست مریزاد داره
...
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
بعدازبیش از75موردتجاوزوسرقت....تازه اعدام شدند....
مژده
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
یك بار اعدام خیلی كم بوده براشون، باید شكنجشون میدادن بعد هم با زجر زیاد میكشتنشون
امرالا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
خیلی
خوبه حیف دیراعدام شدند
محبوبه
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
۰
۰
باید زودتراز اینها اعدام میشدند آنها حیوان هستند و بویی از انسانیت نبردن باید ذره ذره جان كثیفشان را بگیرید تا درس عبرتی برای سایرین باشند البته اگر عبرت بگیرند با تشكر

نیازمندی ها