یارانه ​نقدی هیچ نیازمندی،​ قطع نمی​شود

روحانی: مذاکرات را تا پیروزی نهایی ادامه خواهیم داد

رئیس‌جمهور با بیان این‌که باید زنجیرهای به‌ناحق و ظالمانه تحریم را که ظالمان و مداخله‌گران بر دست و پای اقتصاد کشور ما بسته بودند، پاره کنیم، گفت: مذاکرات را تا پیروزی نهایی مردم ایران ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۶۵۰۰۲۷

به گزارش ایرنا، حسن روحانی که دیروز در دومین سفر استانی هیات دولت یازدهم، به هرمزگان رفته بود، در جمع هزاران نفر از مردم این استان در ورزشگاه تختی بندرعباس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: مردم ایران بدانند که حقوق ملت ما محفوظ خواهد ماند؛ دولت قدمی نسبت به حراست و حفاظت از حقوق ملت ایران عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدا به ملت ایران قول داده است که همه مردم ایران به طور مساوی از حقوق شهروندی باید برخوردار شوند و در این خصوص فرقی بین شیعیان و اهل سنت وجود ندارد.همه مردم عزیز ما و همه مسلمانان ما، برادر و در کنار یکدیگر هستیم.

روحانی همچنین با اشاره به بحث هدفمندی یارانه ها افزود: به مردم ایران و به همه آنهایی که به یارانه نقدی در زندگی خودشان نیازمند هستند، بصراحت عرض می‌کنم که این حق سلب نخواهد شد و برای آنها ادامه خواهد یافت.البته معیاری برای تعیین افرادی که ممکن است نیازی به این یارانه نداشته باشند یا داشته باشند از طرف دولت طبق قانون مشخص خواهد شد.

پوشش بی‌سابقه رسانه ملی از سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان

سفر رئیس‌جمهور به استان هرمزگان که از دیروز آغاز شد با پوشش بی‌سابقه و با بسیج امکانات گسترده رسانه ملی تحت پوشش قرار گرفت.موسوی‌زاده، قائم‌مقام امور استان‌های صداوسیما در گفت‌وگو با جام‌جم در این‌خصوص گفت: با توجه به اهمیت سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان به شکل بی‌سابقه‌ای امکانات رسانه‌ای در خدمت این سفر قرار گرفت.

وی اختصاص شش دستگاه SNG از تهران و مراکز صداوسیما، تامین سه واحد سیار تلویزیونی همراه عوامل فنی و تولیدی و همچنین کارشناسان فنی ارتباطات زمینی و ماهواره از پنج استان مجاور و تدارک 25 گروه پرتال تـلویزیونی و پنج گروه استودیویی برای انعکاس لحظه‌به لحظه برنامه‌ها را از جمله اقدامات انجام شده اعلام کرد.

موسوی‌زاده افزود: بخش زیادی از برنامه‌های زنده تلویزیونی با دعوت از استاندار و مقامات محلی به منظور تبیین اهداف سفر اختصاص یافت.وی اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تمام سخنرانی‌های رئیس‌جمهوری طی سه روز حضور در استان از ده مکان پخش می‌شود.همچنین رئیس‌جمهور با حضور در استودیوی صداوسیمای استان، هـــمزمان با مردم 14 شهر استان از طریق تلویزیون ارتباط زنده خواهند داشت.وی در ادامه گفت: رسانه ملی تعامل و همکاری با دولت و رئیس‌جمهور را وظیفه خود می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها