فرهنگسرای امید برگزار می کند:

تقدیری دیگر، اینبار در حوزه خوشنویسی

فرهنگسرای امید نشستی دیگر از سری برنامه های تجلیل از اساتید ومفاخر ایرانی را در تاریخ 11 اسفند با تقدیر از استاد حسن آهنگران استاد برجسته خوشنویسی برگزار می کند.
کد خبر: ۶۴۹۷۶۵
تقدیری دیگر، اینبار در حوزه خوشنویسی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 13 شهرداری تهران، استاد حسن آهنگران متولد سال 1321 هجری شمسی و دارای رتبه استادی و درجه یک هنر در رشته خوشنویسی می باشد.

وی از محضر اساتیدی همچون:سید حسن و سید حسین میرخانی در رشته نستعلیق، محمد حسین عطارچیان در رشته شکسته نستعلیق و حامد الامدی در رشته ثلث و نسخ بهره برده است.

وی کسب رتبه اول چندین مسابقه کشوری، شرکت در بیش از 279 نمایشگاه جمعی داخلی و خارجی انجمن خوشنویسان ایران و برگزای بیش از 20 نمایشگاه انفرادی را در کارنامه هنری خود دارا است.

استاد آهنگران عضو شورای برنامه ریزی درسی در وزارت آموزش و پرورش، متخصص الگوهای برتر تدریس هنر در اداره کل آموزش و پرورش تهران و کاتب کتاب آسمانی قرآن کریم به خط خوش نستعلیق می باشد.

در این برنامه، ضمن تقدیر از این استاد برجسته خوشنویسی، رئیس انجمن خوشنویسان ایران به سخنرانی می پردازد.

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی استاد آهنگران در نگارخانه آبی به نمایش در می آید.

علاقه مندان جهت حضور دراین مراسم می توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت 16 به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین (ع)، خیابان 17شهریور، خیابان خشکبارچی، ارک خیام مراجعه و یا با تلفن های 33355203-33302588 تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها