در گفت و گوی تلفنی با جادوگر

بنا: علی به پرسپولیس برگرد !

لیگ قهرمانان آسیا

شکار ببر عربستان در تبریز

دو تیم تراکتورسازی و سپاهان ایران روز چهارشنبه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند.
کد خبر: ۶۴۹۷۰۵
شکار ببر عربستان در تبریز


دو نماینده دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا امروز به میدان می‌روند. تراکتورسازی که در جام حذفی قهرمان شده میزبان تیم الاتحاد عربستان است. سپاهان هم در قطر به مصاف السد می‌رود.

نگاهی به این دو بازی می‌اندازیم؛

تراکتورسازی ایران- الاتحاد عربستان؛ شکار ببر عربستان در تبریز

تراکتورسازان بعد از قهرمانی در جام حذفی به نوعی از نظر انگیزشی تخلیه شدند و شکست تلخی را در دیدار خانگی مقابل راه آهن پذیرا شدند اما بازیکنان تراکتورسازی در آسیا با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌آیند و می‌خواهند نمایشی در سطح بین‌المللی داشته باشند.

بازیکنان تراکتورسازی امیدوارند که در اولین دیدار آسیایی آنها ورزشگاه یادگار امام تبریز مملو از جمعیت شود تا آنها بتوانند هم برتری فنی خود را به رخ حریف عربستانی بکشند و هم از نظر تعداد تماشاگر بتوانیم به آسیا نشان بدهیم که فوتبال ایران همچنان پرتماشاگرترین فوتبال قاره کهن است.

تونی اولیویرا سرمربی محبوب هواداران تراکتورسازی باید نشان بدهد که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و بی‌مورد نبوده که هواداران دو آتشه تراکتورسازی خواهان حضور این مربی در تبریز بوده‌اند.

الاتحاد عربستان بعد از تیم الهلال پرافتخارترین تیم این کشور است و آنها لقب ببر را دارند و تراکتورسازی باید ببرهای عربستانی را در تبریز شکار کند و سه امتیاز را از این تیم بگیرد تا گام اول را در آسیا محکم بردارد.

السد قطر- سپاهان؛ تقابل زردپوشان اصفهانی با پسر طلایی مادرید

حضور السد قطر در گروه چهارم فرصت خوبی برای زرد‌پوشان اصفهانی فراهم کرده تا انتقام اتفاق تلخ سال 2011 را از این تیم بگیرند. در آن سال سپاهان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی در صورتی که توانست حریف خود را یک بر صفر شکست دهد پس از پایان مسابقه با توجه به اینکه رحمان احمدی محروم بود اما در این دیدار به میدان رفته بود مسابقه 3 بر صفر به سود این تیم به پایان رسید و پیروزی سپاهان در دیدار برگشت نیز راهگشای این تیم نشد و در نهایت وداعی تلخ در آن مسابقات داشت. این در حالی بود که السد قطر با وجود دو شکستی که طی 90 دقیقه از سپاهان متحمل شد به مراحل بعد صعود کرد و توانست در پایان جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. السد سال گذشته با کسب 51 امتیاز توانست قهرمان لیگ ستارگان قطر شود. هدایت این تیم برعهده حسین اموتا است.

سپاهان اکنون در رده پنجم جدول لیگ برتر ایران هستند و روی کاغذ برای قهرمانی در این مسابقات شانس دارد و حداقل برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند.

زردپوشان اصفهان می‌خواهند فردا با رائول گونزلاس ستاره سابق رئال که لقب پسر طلایی مادرید را داشت رو در رو شوند. رائول برخلاف دوران اوجش در رئال نتوانسته در السد خودنمایی کند و در 17 مسابقه‌ای که برای این تیم قطری انجام داده فقط دو گل زده است. بنابراین مدافعان آماده سپاهان نباید کار خیلی سختی برای مهار این مهاجم پا به سن گذاشته داشته باشند هرچند ممکن است در پایان مسابقه بر سر گرفتن پیراهن رائول بین بازیکنان سپاهان رقابت تنگاتنگی ایجاد شود! همانطور که در دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و میلان بر سر گرفتن پیراهن پائولو مالدینی چنین اتفاقی رخ داد./ فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها