رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت:

افزایش ۴۵درصدی دستگیرشدگان مجرمان مواد مخدر در استان اردبیل

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه مجازات مجرمان موادمخدر در کشور بسیار سخت است، گفت: 47 درصد از زندانیان کشور مجرمین مواد مخدر هستند.
کد خبر: ۶۴۹۳۰۷
نیمی از زندانیان، مجرمان مواد مخدرند

حسین ذبحی در سلسله نشست های رویه قضایی و آموزه های حقوقی در جمع دانشجویان حقوق دانشگاه شهید باهنر کرمان، افزود: سالانه در کشور 4 هزار نفر قربانی مواد مخدر می شوند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از نقاط کشور افرادی هستند که برای مبالغ ناچیزی مواد مخدر را حمل و با جان و زندگی خود بازی می کنند.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: عرصه مبارزه با مواد مخدر سخت و دشوار است و ما در مبارزه با مجرمان مواد مخدر با یک نوع عملیات انتحاری روبرو هستیم.

ذبحی، بسیاری از آسیب های اجتماعی را از جمله افزایش آمار طلاق، بزهکاری و نابودی جوانان را ناشی از تبعات سوء مواد مخدر در جامعه دانست.

این مسئول با اشاره به ساخت مواد مخدر صنعتی در کشور خاطرنشان کرد: ماده مخدر شیشه بحران و معضل کشور است و فجیع ترین جنایات و قتل ها از مصرف این ماده رخ می دهد.

وی گفت: ما درباره قاچاق مواد مخدر با مافیای قدرتمند زیرپوستی مواجه ایم چرا که هرکس در هرجای این کشور با هر سلیقه هر نوع مواد مخدر که بخواهد می تواند تهیه کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار کرد: زنجیره مواد مخدر در کشور فراگیر است و تلاش های شبانه روزی برای مبارزه با مواد مخدر فقط می تواند حلقه هایی از این زنجیره را قطع کند.

newsQrCode
برچسب ها: مجرمان مواد مخدر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها