ایراد دوباره شورای نگهبان به لایحه بودجه 93

شورای نگهبان در اظهار نظر جدید نسبت به لایحه بودجه سال 1393 کل کشور اعلام کرد که ایرادات قبلی درباره برخی از تبصره‌ها همچنان باقی است.
کد خبر: ۶۴۸۸۲۹

روابط عمومی شورای نگهبان در این زمینه اعلام کرد: لایحه بودجه سال 1393 کل کشور که با اصلاحاتی در جلسه بیست‌وهشتم بهمن به تصویب مجلس رسیده است؛ در جلسه سی‌ام بهمن (چهارشنبه گذشته) شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این گزارش می‌افزاید: در این بررسی، شورای نگهبان اعلام کرد که در خصوص بند الحاقی 2 تبصره 9، بند الحاقی 2 تبصره 11، تبصره الحاقی 12 و تبصره الحاقی 13، با وجود اصلاحات به عمل آمده، ایرادات قبلی این شورا همچنان باقی است.در همین حال سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعلام کرد: ایرادهای جدید شورای نگهبان به مصوبه مجلس درباره لایحه بودجه 1393 کل کشور روز یکشنبه (امروز) در جلسه علنی مجلس بررسی می‌شود.

عبدالرضا مصری در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق و بررسی و رفع ایرادهای شورای نگهبان گفت: به منظور تامین نظر شورای نگهبان، مجلس روز یکشنبه (امروز) به اصلاح مصوبه خود در خصوص لایحه بودجه 93 می‌پردازد. مجلس هفته گذشته 32 ایراد شورای نگهبان درباره لایحه بودجه را بررسی و برای تامین نظر این شورا آن را اصلاح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها