مرحله سوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال

کاله و میزان به نیمه نهایی والیبال صعود کردند

مدعیان در جاده صعود به مرحله نهایی

قهرمان در خانه زانو زد

در دور رفت پلی‌آف لیگ‌برتر والیبال باریج اسانس قهرمان دور مقدماتی در خانه خود مغلوب شهرداری ارومیه شد اما سایر مدعیان حریفان خود را شکست دادند.
کد خبر: ۶۴۸۱۰۶
قهرمان در خانه زانو زد

در دور رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال عصر امروز 4 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد. در کاشان تیم پرمهره باریج اسانس در میان ناباوری هوادارانش نتوانست از پس شهرداری ارومیه برآید. بازیکنان جنگنده شهرداری موفق شدند حریف قدرتمند و نامدار خود را 3 بر یک شکست دهند تا انگیزه زیادی برای پیروزی در بازی برگشت با حمایت هواداران خود داشته باشند. کاشان برای صعود به نیمه‌نهایی باید هفته آینده شهرداری را در ارومیه شکست دهد. همچنین در بازی سوم نیز در کاشان پیروز شود.

اما متین ورامین در خانه خود کار سختی مقابل نوین کشاورز نداشت. اگرچه شاگردان سبزپوش مسعود آرمات ست اول مسابقه را به سود خود تمام کردند اما در ادامه بازیکنان متین ورامین با ارائه یک نمایش برتر، حریف خود را به زانو درآوردند و 3 بر یک پیروز شدند.

در مشهد هم میزان خراسان پذیرای شهرداری تبریز بود. میزان در برابر تیم جوان و جنگنده شهرداری تنها یک ست واگذار کرد و نصف راه نیمه‌نهایی را پیمود.

اما حساس‌ترین بازی این هفته به جدال تماشایی تیم‌های کاله و پیکان اختصاص داشت. دو تیمی که سابقه قهرمانی در آسیا را در کارنامه داشته‌اند در آمل رودرروی یکدیگر صف‌آرایی کردند. اما پیکان در زمین حریف حرفی برای گفتن نداشت و 3 بر صفر شکست خورد تا شاگردان بهروز عطایی در تیم کاله، یک برد ارزشمند را جشن بگیرند.

نتایج کامل دور رفت پلی‌آف لیگ برتر والیبال:

میزان خراسان 3 – شهرداری تبریز یک (25 – 18 ، 25 -17 ، 19 – 25 ، 28 – 26)

متین ورامین 3 – نوین کشاورز یک (23 – 25 ، 25 – 23 ، 25 – 17 ، 25 – 20)

باریج اسانس یک – شهرداری ارومیه 3 (25-20، 25 -27، 23- 25 ، 22-25)

کاله مازندران 3 – پیکان تهران صفر (25 – 23 ، 26 – 24 ، 25-21)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها