جورج و لوری شاپل دو آمریکایی هستند که شانزدهم سپتامبر 1961 در پنسیلوانیا به دنیا آمدند، البته به طور به هم چسبیده، آن هم از ناحیه سر.
کد خبر: ۶۴۸۱۰۲
مسن‌ترین دوقلوهای به هم چسبیده

آنها پیرترین دوقلوهای به هم چسبیده جهان هستند. این دو تمام عمرشان را در حالی کنار یکدیگر کار و زندگی کرده‌اند که علائق و حرفه‌شان کاملا متفاوت است.

لوری قهرمان بولینگ و جورج خواننده است. لوری با قد پنج فوت و یک اینچ توانایی حرکتی مناسبی دارد، اما جورج با قد چهار فوت و چهار اینچ از بیماری اسپینا بی‌فیدا رنج می‌برد که مشکلات حرکتی جدی را برای وی ایجاد کرده است.

آنها با همه محدودیت‌هایی که دارند، در حرفه‌های خود به موفقیت‌های زیادی دست یافته‌اند و به آینده بسیار امیدوار هستند.

این دو 24 سال اول زندگی خود را در یک مرکز نگهداری از بیماران معلول ذهنی سپری کردند. لوری می‌گوید: وقتی به دنیا آمدیم، پزشکان فکر نمی‌کردند حتی به سی سالگی برسیم، اما ثابت کردیم آنها اشتباه می‌کنند.

این دوقلوها در یک آپارتمان دو خوابه زندگی می‌کنند و جالب این‌که هر یک، فضای خصوصی خود را دارند و جورج از چند حیوان خانگی مراقبت می‌کند.

این دو زمان را طوری تنظیم کرده‌اند که برای کارهای حرفه‌ای و همچنین استراحت و کارهای خصوصی وقت لازم را داشته باشند و یکی از قوانین حاکم بر دوقلوها این است که به وقت اختصاص یافته به دیگری احترام بگذارند./ ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها